Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@11:46:05 GMT

تنور خانگی جان یک زوج جوان را گرفت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۰۲۲۷

تنور خانگی جان یک زوج جوان را گرفت

زوج جوان اهل از توابع علی‌آباد کتول به دلیل تنفس گاز مونواکسید کربن از یک تنور خانگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: زن و شوهر اهل شهر فاضل‌آباد از توابع علی‌آباد کتول به دلیل تنفس گاز مونواکسید کربن از یک تنور خانگی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد مقسمی روز شنبه اظهار داشت: اجساد این مرد ۴۳ ساله و زن ۴۰ ساله بطور کامل دچار جمود نعشی بود و چند ساعت از فوت آنها گذشته بود.

به گفته مقسمی، اجساد متوفیان تحویل پرسنل ۱۱۰ گردید.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ گلستان گفت: روز گذشته نیز ۲۲ نفر در هفت نقطه این استان به دلیل انتشار گاز مونواکسید کربن راهی بیمارستان شدند و ۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت مرگ خاموش اخبار حوادث حوادث مرگ زوج زوج جوان گازگرفتگی علی آبادکتول خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۳ درصد از پسماند‌های خانگی تفکیک می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا برزگر گفت: روزانه ۳۰۰ الی ۳۳۰ تن پسماند خانگی در شهر یزد تولید می‌شود که حدود ۷۰ درصد پسماند‌های تولیدی، پسماند‌تر (مواد آلی) است و فقط ۳ درصد از پسماند‌های خانگی در مبدأ تفکیک می‌شود.


وی گفت: سرانه هر شهروند یزدی در حدود ۵۵۰ الی ۶۰۰ گرم نفر در روز است.


رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد در مورد میزان زباله‌های استان یزد به تفکیک نوع آنها، بیان کرد: به‌طور میانگین ۶۷ الی ۷۰ درصد پسماند‌های تولیدی، پسماند‌تر (مواد آلی) و حدود ۳۰ درصد پسماند خشک است.


برزگر با اشاره به اینکه پسماند‌ها به دو بخش قابل بازیافت و غیرقابل بازیافت تقسیم می‌شوند، ادامه داد: تفکیک از مبدأ و جمع‌آوری پسماند خشک به سه روش در حال انجام است.


وی تصریح کرد: یکی از روش‌های جمع‌آوری پسماند‌های خشک، روش سنتی بوده که هفته‌ای یک مرتبه با مراجعه به درب منازل شهروندان انجام می‌گیرد.


رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد ادامه داد: جمع‌آوری پسماند خشک به‌صورت هوشمند از طریق منظومه خدمات یکپارچه یزد من و برنامه بازپس یکی دیگر از روش‌ها است و همچنین جمع‌آوری در ایستگاه‌های ثابت سطح شهر و ایستگاه گلماند یکی دیگر از روش‌های جمع‌آوری پسماند‌های خشک است.


برزگر عنوان کرد: در حدود ۳ درصد از پسماند خشک در طرح تفکیک از مبدأ جمع‌آوری صورت می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • فقط ۳ درصد از پسماند‌های خانگی تفکیک می‌شوند
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • انتشاردهندگان ۸۰درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • انتشاردهندگان ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • استنشاق دود اگزوز خودرو‌ها تمرکز کودکان را کاهش می‌دهد