Web Analytics Made Easy - Statcounter

پری میرزایی گفت: یک هزار و ۵۹۲ دانش‌آموز شامل ۸۳۹ نفر در مقطع ابتدایی و ۷۵۳ نفر در مقطع متوسطه و همچنین ۱۶۴ دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تحت حمایت بهزیستی استان قزوین هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پری میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به خدمات بهزیستی به دانش‌آموزان اظهار کرد: یک هزار و ۵۹۲ دانش‌آموز شامل ۸۳۹ نفر در مقطع ابتدایی و ۷۵۳ نفر در مقطع متوسطه و همچنین ۱۶۴ دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تحت حمایت بهزیستی استان قزوین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۷۴۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان جهت تهیه اقلام و مواردی نظیر لوازم تحریر، ثبت نام در کلاس‌های تقویتی و خرید تبلت پرداخت شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: همچنین شهریه دانشجویان به صورت متمرکز و الکترونیکی از بهزیستی کشور به دانشگاه‌های مربوطه واریز شده است.

وی بیان کرد: امسال چندین بسته فرهنگی، آموزشی و بهداشتی بین دانش‌آموزان تحت حمایت بهزیستی توزیع شد که شامل پک‌های آموزشی و فرهنگی همچون کیف، لوازم تحریر، تبلت، لباس فرم، کوله پشتی و مواد بهداشتی متشکل از ماسک، محلول ضد عفونی و مایع دستشویی به ارزش ۷۶۵ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال است.

۳۳۸ تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد

میرزایی عنوان کرد: با توجه به غیرحضوری شدن کلاس‌ها در پی شیوع کرونا تا کنون ۳۳۸ تبلت با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال تهیه و به دانش‌آموزان تحت حمایت اهدا شده است.

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی علاوه بر پرداخت کمک هزینه تحصیلی و شهریه خدمات دیگری به دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه می‌کند که از جمله آن می‌توان به شناسائی و معرفی دانش‌آموزان به آموزشگاه‌های کنکور، معرفی به مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای، اجرای کارگاه‌های آموزشی جهت دانش‌آموزان ودانشجویان اشاره کرد.

این مسئول ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآنی، اجرای طرح ابرار، کمک به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، پرداخت کمک موردی به فرزندان تحت مراقبت در خانه و خانواده جهت تهیه لوازم ضروری (ودیعه مسکن، درمان، تحصیل و ازدواج) و همچنین حمایت از فرزندان ترخیص شده بالای ۱۸ سال در خانه‌های کودکان و نوجوانان و پرداخت کمک هزینه اشتغال از دیگر خدمات ارائه شده به جامعه هدف است.

وی در پایان بیان کرد: سازمان بهزیستی همچنین به منظور فراهم شدن بستر مناسب برای دریافت خدمات آموزشی از سوی جامعه هدف اقدامات دیگری را انجام می‌دهد که ارائه معرفینامه به مدارس جهت کاهش هزینه‌های تحصیلی و ارجاع به کلاس‌های تقویتی و کنکور از جمله آن است ضمن اینکه پراخت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه برای دانشجویان و ارائه گواهی از بهزیستی جهت تخفیف هزینه آموزش انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهزیستی استان قزوین تحت حمایت بهزیستی دانش آموزان نفر در مقطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانش آموزان جنت آبادی برای حمایت از سپاه پاسداران + فیلم

دانش آموزان و فرهنگیان دبستان ۲۲ بهمن شهرستان جنت آباد استان خراسان رضوی به دنبال پاسخ مقتدرانه و شجاعانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی گرد هم آمدند و به جشن و شادمانی پرداختند و با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از این رژیم اعلام کردند.

مراسم دانش آموزان زیر بارش رحمت الهی در جوار مزار شهید گمنام برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فتح الله برومندزاده - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

حمایت لارستانی‌ها از سپاه پاسداران برای حمله به اسرائیل + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • تجمع دانش آموزان جنت آبادی برای حمایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • تجمع دانش آموزان روستای منصوری در حمایت سپاه + تصاویر
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • حمایت دانش آموزان خوانساری از عملیات وعده صادق