Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از العالم، «محمد العوضی» تنیسور نوجوان کویتی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی حرفه‌ای بین‌المللی زیر ۱۴ سال که به میزبانی دبی برگزار می‌شود، از حاضر شدن در مسابقه با بازیکن رژیم اشغالگر قدس انصراف داد.  

این اقدام باعث شد تا فعالان شبکه‌های اجتماعی از العوضی و اقدام او تشکر و تمجید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف السناد یکی از اعضای انجمن علمای خلیج فارس در توئیتی نوشت: قهرمان کویتی و خلیج فارس در همبستگی با مردم فلسطین و نفی تروریسم صهیونیستی عقب‌نشینی خود را اعلام کرده است.

تیم «قدس امانتی» در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: قهرمانی‌های کویت همچنان ادامه دارد و این قهرمانی‌ها در راه افتخار و جوانمردی است.

انجمن «جوانان برای بیت المقدس» در حساب کاربری خود در اینستاگرام اعلام کرد: عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس خیانت است. درود بر قهرمان ما.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تنیسور کویتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارعی: رژیم اسرائیل برای اقدام علیه ایران محدودیت زیادی دارد

کارشناس تحولات غرب آسیا تهدیدات و رجزخوانی‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران را ناشی از قرارگرفتن در فضای ذهنی ترکیبی از ترس و خشم دانست و اظهار داشت: صهیونیست‌ها برای انجام اقدام جدید علیه ایران دچار محدودیت‌های زیادی هستند. - اخبار بین الملل -

« سعدالله زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار بین‎الملل خبرگزاری تسنیم، درباره  رجزخوانی‌های جدید رژیم صهیونیستی برای اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران گفت:  پس از عملیات بسیار موثر پهپادی و موشکی ایران علیه تاسیسات نظامی رژیم صهیونیستی، رفتار اسرائیلی‌ها ترکیبی از دو مولفه است. یک مولفه انکار موثربودن عملیات «وعده صادق» است و مولفه دیگر این است که اسرائیلی‌ها درخصوص ضرورت پاسخی دهی به ایران صحبت می‌کنند. این دو مولفه با یکدیگر کاملا متناقض هستند. به دلیل اینکه اگر مولفه یا گذاره اول درست باشد یعنی عملیات وعده صادق چندان موثر نبود. خب، دیگر جایی برای اینکه رژیم صهیونیستی بگوید ما انتقام می‌گیریم، باقی نمی‌ماند.

این کارشناس تحولات غرب آسیا با بیان اینکه فضای ذهنی صهیونیست‌ها ترکیبی از ترس و خشم است، اظهار داشت: ما یک ضرب المثل داریم که گفته می‌‎شود: وقتی از یک حادثه‌ای می‌گذرد تب و تاب آن کاهش پیدا می‌کند. صهیونیست‌ها عادت‌شان این بود وقتی حادثه‌ای علیه آنان به وقوع می‌پیوست، به سرعت جواب می‌دادند. مثلا فاصله عملیات گروگانگیری حزب الله در تیرماه 1385 با شروع عملیات تهاجمی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان ( جنگ 33 روزه ) بیش از دو ساعت طول نکشید لذا این صحنه می‌تواند معنایش این باشد که ترس بر خشم غلبه پیدا کرده‌ است.

وی با اشاره به نشست اخیر شورای امنیت گفت: اسرائیلی‌ها امیدوار بودند این شورا با صدور قطعنامه یا بیانیه‌ای به آنان کمک و اقدام ایران را محکوم کند اما خروجی شورای امنیت نه قطعنامه و نه بیانیه بود لذا صهیونیست‌ها نتوانستند از نشست این شورا برای خودشان دستآوردی کسب کنند. اگر شورای امنیت حتی بیانیه‌ای صادر کرده بود رژیم صهیونیستی می‌توانست مدعی باشد در یک بستر حقوقی واکنش نظامی خود را  علیه ایران تنظیم کرده‌ است ولی این هم وجود ندارد. از طرف دیگر با توجه به تبعات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای هرگونه درگیری نظامی، ما می‌دانیم آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها از اسرائیلی‌ها خواسته‌اند دست به اقدام نظامی علیه  ایران نزند و مسئله را رها کند. اینها نشان می‌دهند صهیونیست‌ها برای انجام اقدام جدید علیه ایران دچار محدودیت‌های زیادی هستند.

 زارعی با بیان اینکه معادله‌ای که ایران در عملیات وعده صادق تعریف کرده  برای رژیم صهیونیستی پرهزینه‌ است، گفت: سپاه پاسداران در بیانیه خود اعلام کرد از این به بعد هر اقدامی که رژیم صهیونیستی علیه منافع و اتباع جمهوری اسلامی ایران انجام دهد از داخل خاک ایران به آن اقدام پاسخ داده خواهد شد. این هم موضوع دیگری است که تا حد زیادی دست و پای صهیونیست‌ها را می بندد. ناگفته نماند  به تازگی یکی از مقامات رژیم صهیونیستی خطاب به دولت آمریکا گفته‌ است ما نمی‌توانیم زیر بار این معادله برویم و دیگر در سوریه حمله‌ای انجام ندهیم  و دستمان در آنجا بسته باشد.

عبدی: عملیات «وعده صادق» قدرت نمای مطلق ایران بود

 وی با  تاکید بر اینکه فضای کنونی محدودیت‌های زیادی برای رژیم اسرائیل ایجاد کرده‌ است، اظهار داشت:  در این فضای تنگ صهیونیست‌ها نمی‌توانند کار بزرگ و خاصی  انجام دهند. منتها از آنجایی که روحیه اسرائیلی‌ها جنایت و خباثت است، ممکن است صهیونیست‌ها دست به اقداماتی مثل ترور و انفجار در جایی بزنند که دستگاه‌های امنیتی کشور بایستی در این زمینه هوشیار باشند.

این کارشناس ارشد تحولات غرب در پاسخ به این پرسش « آیا تهدیدات نظامی رژیم اسرائیل علیه ایران تو خالی است یا با هدف اقناع سازی افکار عمومی جامعه صهیونیستی صورت می‌گیرد؟ » گفت: همانطوری که عرض شد دو عنصر خشم و ترس توامان بر رژیم صهیونیستی حاکمیت دارد. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم یک حماقت در 13 فروردین ( هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق )  انجام داد  و  یک ضربه اساسی در 26 فروردین ( حمله پهپادی و موشکی ایران علیه تاسیسات نظامی رژیم صهیونیستی ) متحمل شد،  خب، الان  یک صورت حساب جلوی او قرار دارد. رقبای داخلی نتانیاهو می‌گویند شما یک نقطه زدید و در آنجا هفت نفر شهید شدند اما واکنش ایران آبرو و حیثیت اسرائیل را کاملا بر باد داد.

وی افزود: عملیات وعده صادق، آمریکایی‌ها را در شرایط سختی قرار داد، آنان ضمن اینکه شریک جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق هستند، شریک شکست بزرگ 26 فروردین در داخل سرزمین‌های اشغالی نیز هستند. یعنی هزینه این مسئله برای آمریکا، انگلیس و فرانسه هست. خب، این بر دولت نتانیاهو فشار می آورد و این در حالی است که ترس از تغییر شرایط امنیتی وجود دارد و عملیات وعده صادق به یک رویه تبدیل شود. در این  صورت،  نه تنها دولت نتانیاهو بلکه هیچ  شهرنشین اسرائیلی دیگر احساس امنیت نمی‌کند بلکه احساس خواهند کرد این ارتش، این ساختار امنیتی و سیاسی دیگر قادر نیستند روندهای نظامی را به نفع اسرائیل کنترل و مدیریت کنند.

زارعی در پایان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی مقامات رژیم صهیونیستی می‌کوشند زمان بخرند،  اظهار داشت: آنان یک سری حرف‌هایی می‌زنند که گویا طی امروز و فردا دوباره معادلات امنیتی و نظامی به نفع تل آویو تغییر می‌کند و این در حالی است که خودشان می‌دانند که فضا برای اقدام آنان بسیار تنگ شده‌ است.

کارشناسان اسرائیلی درباره عملیات تاریخی ایران چه می‌گویند؟عملیات وعده صادق معادلات را به نفع محور مقاومت تغییر می‌دهدمردم غزه درباره عملیات تاریخی ایران چه می‌گویند؟

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مردم فارس در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند
  • واکنش ظریف به «آتش بازی رژیم» صهیونیستی در اصفهان
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس
  • راهپیمایی‌گسترده مردم کرج در حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • پاسخ کوبنده و سریع ایران در صورت هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی فارسی ها در حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح
  • برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حق مشروع دفاعی بود
  • زارعی: رژیم اسرائیل برای اقدام علیه ایران محدودیت زیادی دارد