Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «اتلتیک» انگلیس خبر داد باشگاه برنلی به نظر می رسید در وضعیت بد اقتصادی قرار دارد ولی وضعیت این تیم با اعلام رئیس باشگاه بهبود یافته و می خواهد در زمستان هزینه کند و بازیکن جدید جذب کند.

آلن پیس، رئیس برنلی بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن نگرانی‌ها در مورد وضعیت مالی باشگاه را رد کرد و پس از گزارش‌هایی مبنی بر تاخیر در پرداخت بدهی‌ها به مدیران سابق، به هواداران اطمینان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس باشگاه انگلیسی، گفت: هر پرداختی که طبق شرایط لازم است به موقع و به طور کامل انجام شده است و برنامه پرداخت آینده همچنان منظم است و همه طرف ها هیچ نگرانی در مورد ساختار یا رعایت آن شرایط ندارند.

برنلی کریس وود مهاجم اول تیم را به رقیبش نیوکاسل به قیمت 25 میلیون پوند فروخت و اکنون مهاجم خوبی در ترکیبش ندارد. پول سرازیر شده از سوی نیوکاسل متمول و مدیران سعودی اش باعث شده تا برنلی برای جذب سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت وارد عمل شد.

طبق گزارش های رسیده برنلی پیشنهاد دقیق 8.5 میلیون یورویی برای جذب سردار آزمون در زمستان به زنیت داده و منتظر پاسخ باشگاه روسی است.

آزمون علاوه بر برنلی از سوی باشگاه های لیون، یوونتوس، بایرلورکوزن و نیوکاسل مورد توجه قرار دارد. ستاره ایرانی این روزها به همراه زنیت در اردوی دبی حضور دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت مهاجم تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از الشرق الاوسط؛ جود بلینگهام ستاره انگلیسی رئال مادرید در اینبار گفت: موضوع نژاد پرستی در اسپانیا رو به افزایش است و هم تیمی وی وینیسیوس جونیور برزیلی در بیشتر بازی‌های لیگ این کشور از این موضوع رنج می‌برد.

او پیش از بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به خبرنگاران گفت: در بازی‌های خارج از خانه در لیگ اسپانیا، آنقدر به این چیز‌ها عادت می‌کنید که متوجه نمی‌شوید چقدر خطرناک هستند واین یک مشکل بزرگ است.»

وی افزود: برای هر بازیکنی وحشتناک است که برای یک مسابقه آماده شود و بداند که احتمال دارد در معرض آزار نژادپرستانه قرار گیرد. این منزجر کننده است و نباید اتفاق بیفتد.وی ادامه داد: مسئولان باید به وظیفه خود عمل کنند، هر چند من شک دارم که این اتفاق بیفتد.

وینیسیوس جونیور که ماه گذشته در حالی که در مورد تاثیر توهین‌های نژادپرستانه بر او صحبت می‌کرد به گریه افتاد، بار دیگر مورد آزار و اذیت قرار گرفت، زیرا رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که هواداران بارسلونا قبل از بازی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا علیه این مهاجم شعار سر داده‌اند.

فصل گذشته لالیگای اسپانیا ۱۰ پرونده مشابه علیه این بازیکن ۲۳ ساله را به دادستانی عمومی گزارش داده اند.

دیگر خبرها

  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • روزنامه عربستانی : منطقه تاب تحمل تنش‌های بیشتر را ندارد/ ایران این بار منتظر نخواهد ماند
  • شعارهای تحریک‌آمیز رئالی‌ها در منچستر!‏
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم | سفر وزرای آلمان و انگلیس برای فشار به نتانیاهو
  • پیشنهاد جدید آمریکا به اسرائیل برای پاسخ به عملیات نظامی ایران
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن