Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سید اکبر سلیمانی شاعر کهگیلویه و بویراحمدی و مؤلف مجموعه رباعی  «اندوه من از خودم کهن سال تر است»، برگزیده سومین گنگره جهانی شعر «خاتم سلیمانی»  شد.

حمید حسینیان، مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان گفت: این جشنواره با موضوع شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و دبیری علمی آن را دکتر غلامرضا کافی بعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود ۱۴۰۰ اثر به دبیرخانه ی این جشنواره رسیده بود و داوران پس از بررسی آثار منتخب را معرفی کردند.

حسینیان تصریح کرد: افتتاحیه‌ این جشنواره در کیش با حضور  شاعران مطرحی چون افشین علاء، قاسم صرافان، میلاد عرفانپور، هاشم کرونی، خدابخش صفادل، بهرام مژدهی، فائزه نقیب، نیره جهان بین، محمد زمان گلدسته، سید اکبر سلیمانی و... و مداحی حاج صادق آهنگران برگزار شد. 

وی با اشاره به اختتامیه این جشنواره بیان داشت: اختتامیه ی این جشنواره در استان فارس و با حضور حداد عادل، مسولان استان فارس، شاعران برگزیده، استاد حسین‌جانی شاعر شعر معروف " کربلا منتظر ماست بیا تا برویم" علیرضا قزوه، عالیه مهرابی و... برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان تصریح کرد: سید اکبر سلیمانی از شاعران مطرح و توانمند شهرستان لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد، و مؤلف مجموعه رباعی  «اندوه من از خودم کهن سال تر است»، با غزلی زیبا از برگزیدگان این جشنواره بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كهگيلويه و بويراحمد حوزه هنري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر

 جاوید بخت افزود: تاکنون در سطح استان حدود ۲/۶ میلیون متر مکعب انواع طرح‌های آبخیزداری در استان اجرا شده است.

 وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل سازه‌های سنگی ملاتی، گابیون، بند‌های خاکی و سازه‌های تغذیه مصنوعی سفره‌های آب زیرزمینی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: این سازه‌ها نقش مهمی در کنترل سیلاب، ذخیره آب، پیشگیری از فرسایش خاک و افزایش آب قنوات و چاه‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • افتخاری دیگر برای شهرستان ابرکوه
  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه