Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مجموعه مستند «پا به ماه» با موضوع لحظات خاص روز‌های آخر بارداری و روز تولد؛ به تهیه کنندگی خانم مهدیه سادات محور از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
به گزارش خبرگزاری آریا،مجموعه مستند «پا به ماه» که شامل 10 مستند با موضوع قصه‌های روز‌های پایانی انتظار برای تولد بچه و چالش‌های آن، از یکشنبه 3 بهمن همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر هر شب ساعت 18 از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«الفبای زندگی»، «زندگی به توان سه»، «خیال نگار»، «عروس ییلاق»، «برایمان بمان»، «شیرین عالم»، «زهرا گلی»، «زندگی روی امواج»، «آنسوی انتظار»، «قانون مادری» اسامی قسمت‌های این مجموعه 10 قسمتی است.
این مستند توسط مستندسازانی، چون ماریا ماوتی، الهام آقالری، مرجان خسروی، طیبه مینایی، علی نیکبخت، نگین احمدی، آذر مهرابی، و سمیه کریمی ساخته شده اند.
مجموعه مستند «پا به ماه» شهر به شهر و روستا به روستا لحظات خاص و به یادماندنیِ روز‌های آخر بارداری، روز تولد را به تصویر کشیده و قصه روز‌هایی از زندگی آدم هاست که پر از انتظار، نگرانی، عشق، ترس و صبر است و قصه آدم‌هایی است که خود را تکثیر کردند.
این مجموعه مستند که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و از یکشنبه 3 بهمن هر شب ساعت 18 از شبکه سه پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شبکه سه مجموعه مستند پا به ماه شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار اردل گفت: در این طرح برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تایید نهایی دارند.
شکوهی افزود: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج سایت مسکونی در حال اجرا است.
به گفته وی همچنین ۲۰۰ واحد مسکن روستایی در شهرستان اردل افتتاح شد.
شهرستان اردل در فاصله ۷۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه
  • پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین و ضد صهیونیسم جهان معرفی می‌شوند
  • «مرمت آثار باستانی» در سالن فردوس موزه سینما
  • معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین در «در برابر تاریکی»