Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:51:33 GMT

طرح جمع‌آوری شبانه پسماند شهری اولویت‌ تبریز است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۱۱۲۰

طرح جمع‌آوری شبانه پسماند شهری اولویت‌ تبریز است

یونس فاتح، روز شنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری تبریز با بیان اینکه اجرای این طرح باید به گفتمان عمومی و مطالبه گری تبدیل شود، افزود: سرلوحه ما خدمت به شهر و شهروندان است و در این راستا باید سازمان مدیریت پسماند و معاونت‌های خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری دست به دست هم دهند.

وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت پسماند به دنبال حل چالش های شهر است، اظهار داشت: این مهم با همکاری معاونت های خدمات شهری شهرداری های مناطق دهگانه تبریز عملی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز گفت: خدمات شهری در خط مقدم جبهه خدمت رسانی به شهروندان بوده و در راستای بهبود این خدمت رسانی ها، این سازمان برای سال آینده در حال تدوین برنامه ای جامع و کامل است.

فاتح، با بیان اینکه جاروب های مکانیزه برای تبریز در آینده نه چندان دور خریداری می شود، یادآوری کرد: از این دستگاه ها برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان استفاده خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه چهار تبریز نیز در این نشست گفت: با سیستماتیک کردن خدمات می‌توان هم در رفع آلودگی شهر و هم در خدمت رسانی به شهروندان گام های خوبی برداشت.

دهقان، افزود: اجرای طرح هایی مانند ایجاد ایستگاه‌هایی برای توزین و انتقال پسماند، مشخص کردن ساعتی برای جمع‌آوری شبانه پسماندها و تداوم توزیع کیسه زباله های مخصوص خودرو در بهبود نحوه ارایه خدمات به شهروندان موثر است.

غیور، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه سه تبریز نیز گفت: اگر طرح هایی مانند جمع آوری شبانه پسماندهای شهری، افزایش تعداد جاروب های مکانیزه و افزایش ایستگاههای توزین و انتقال پسماند اجرا شود، موضوع صیانت از بیت المال نیز در آن حوزه عملی تر خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه پنج نیز با اشاره به طرح جمع آوری شبانه پسماندهای شهری گفت: برای این کار باید زیرساخت های لازم فراهم شود و به شهروندان اطلاع رسانی شود.

جعفری، افزود: پیشنهاد می شود این طرح در یک ماه ابتدای اجرا، از مجتمع‌های مسکونی آغاز شود و بعد از آمادگی و بسترسازی لازم در کل شهر آن را اجرا کرد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز مدیریت پسماند دفع زباله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز مدیریت پسماند دفع زباله جمع آوری شبانه پسماند خدمات شهری شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی طی یکسال گذشته شهرداری تهران اعلام کرده بود که بنا دارد پل حافظ را جمع آوری کند؛ در نهایت تصمیم گرفته شد که این پل جمع آوری نشود.

مسعود حق لطفی؛ سرپرست سازمان عمران شهرداری تهران اعلام کرد: با بررسی‌های صورت گرفته پل حافظ جمع‌آوری نخواهد شد.

او توضیح داد: طبق تصمیم گرفته شده این پل مقاوم‌سازی می‌شود و تا حدود ۴۰ سال دیگر هم در برابر لرزه مقاوم خواهد بود.

موضوع جمع آوری پل حافظ از مدت ها پیش مطرح شده بود و در دی ماه ۱۴۰۲ نیز یکی از اعضای شورای شهر اعلام کرد که باید درباره زمان اجرای این عملیات تصمیم‌گیری شود زیرا باعث ایجاد بار ترافیکی خواهد شد. جمع آوری پل گیشا در سال ۱۳۹۸ باعث شد که ایده برچیدن دیگر پل‌های فلزی تهران نیز مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: پل حافظ پیر شده و خرجش زیاد است

کد خبر 840849 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شهردارى تهران تهران شهر مدیریت شهری حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • استقبال از بهار با نصب المان‌های نوری در منطقه ۱۲ اصفهان
  • بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز
  • سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • مشارکت در طرح‌های اقتصادی، از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد
  • «جای ما اینجاست!» روی ایستگاه‌های بازیافت اصفهان نقش بست