Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@14:36:09 GMT

آغاز پخش سریال رایویی «موسی(ع)»

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۱۱۷۱

آغاز پخش سریال رایویی «موسی(ع)»

داستان زندگی حضرت موسی(ع) در قالب یک سریال جدید از آنتن رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، سریال رادیویی «موسی(ع)» به نویسندگی و کارگردانی جواد پیشگر، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا تولید شده است.

درخلاصه داستان نمایش رادیویی«موسی»آمده است: حضرت موسی(ع) به دلیل شجاعت، تیزهوشی و عقایدش و همچنین مخالفت با رامسس به سرزمین کوش تبعید می شود تا با آنها بجنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر به زندگی حضرت موسی (ع) از نوجوانی تا قبل ازرسیدن به مقام والای نبوت می پردازد.

عوامل و بازیگران این سریال عبارتند از: افکتور: محمدرضا قبادی فر،صدابردار: حیدر صفدری،گرافیک: احسان پیرولیان و با بازی: محسن بهرامی، رامین پورایمان، مهرخ افضلی، شهین نجف زاده، کرامت رودساز، محمد پورحسن، مجتبی طباطبایی، سعید سلطانی، عباس توفیقی، سلمان خطی، کامیار محبی، بیوک میرزایی، کامیار محبی، محمد رضاعلی، حمیدرضا هدایتی، محمد مجدزاده، فریبا طاهری .

سریال رادیویی «موسی» این روزها ساعت یک و ۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۳:۰۰ تکرار آن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رادیو نمایش موسی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مرکز اصفهان ؛ مدیر اجرایی آستان حضرت زینب بنت موسی‌بن جعفر (ع) با اشاره به اجرای سرودخوانی و نمایش طنز گفت: اجرای سرود روزه‌اولی محمدحسین پویانفر برای اولین بار در آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) برگزار شد که با استقبال بی‌نظیر و همخوانی این روزه‌اولی‌ها همراه بودکه در این برنامه کودکان با شوقی وصف ناپذیر، پرچم یا امیرالمؤمنین درد دست، با سرود‌ها همخوانی می‌کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محسن صادق‌زاده افزود: وی افزود: سال گذشته بیش از ۳۰‌هزار نفر در برنامه شرکت کردند و امسال این برنامه با رونمایی از نماهنگ روزه‌اولی برگزار شد.


دختران و پسران روزه‌اولی پس از پایان جشن بزرگ روزه اولی‌ها، نماز مغرب و عشاء را به جماعت اقامه کردند و در کنار یکدیگر روزه‌های خود را افطار کردند.

 

دیگر خبرها

  • از بازدید پشت صحنه سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» تا افتتاح ۲۰۰ کانال انتخاباتی
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • آموزش آموزه‌های قرآن با هم سفره در رادیو نمایش
  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت
  • آموزش آموزه‌های قرآن با «هم سفره» در رادیو نمایش
  • آموزش آموزه های قرآن با «هم سفره» رادیو نمایش
  • جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر شاهچراغ (ع) + تصاویر
  • پیش فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین» آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین»
  • جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر شاهچراغ (ع)