Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - پرویز یزدان‌پناه در جلسه ستاد کرونای کهگیلویه وبویراحمد گفت: میانگین تعداد مبتلایان به کرونا در کشور از هر هزار تن ۳۰ تن و در کهگیلویه و بویراحمد ۲۳ تن است که بیشترین بروز ابتلا به کرونا در استان در شهرستان لنده است.   او از شیوع سویه امیکرون و شناسایی ۷ تن در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: ۹۰ درصد موارد ابتلا به این نوع ویروس بدون علائم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  یزدان پناه مهمترین راهکار برای مقابله با شیوع این نوع ویروس و همچنین کاهش آمار مرگ و میر ناشی از ویروس امیکرون را علاوه بر رعایت دستور العمل های بهداشتی، تکمیل واکسیناسیون بیان کرد و گفت: با هدف ایجاد ایمنی و کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا تاکنون یک میلیون و ۱۳۰ هزار دُز واکسن به جامعه هدف  تزریق شده است.
  بانشی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این جلسه گفت: در هفته گذشته هزار و ۸۵۲ بازدید از صنوف مختلف انجام شده که ۲۹ صنف متخلف معرفی و ۲۲ واحد نیز پلمب شدند.
  او با بیان اینکه پیک ششم این ویروس نیز در این هفته آغاز می شود گفت: هفته قبل نسبت به دو هفته قبل از آن، موارد مثبت این ویروس در استان ۷۶ درصد افزایش داشته است.
  سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه گفت: از مجموع هفت بیمار کرونایی مبتلا به امیکرون در استان ۶ نفر مربوط به یاسوج است.
  او گفت: باید برای پیشگیری و شیوع بیشتر این بیماری از تجمعات و شرکت در مکان های سربسته خودداری کنیم.
  هاشمی مهر با بیان اینکه در جلسه ستاد کرونای ملی مقرر شد که کودکان زیر ۱۲ سال با رضایت والدین و داوطلبانه واکسینه شوند گفت: شرایط عمومی و نوع واکسنِ کودکان زیر ۱۲ سال، هفته آینده اعلام می‌شود.
  معاون سیاسی و امنیتی استاندار از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خواست تا افراد جامانده از واکسیناسیون را شناسایی و آنان را ملزم به انجام واکسن کنند.
  او گفت: بیمارستان نرگسی گچساران هرچه سریعتر باید راه اندازی شود تا مشکلات حوزه درمان این شهرستان نیز رفع شود. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان