Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@21:57:21 GMT

ادامه مذاکرات وین با تمرکز بر رفع تحریم‌ها

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۱۲۴۴

مذاکره کننده ارشد ایران در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک هشتمین دور مذاکرات رفع تحریم‌ها، عصر شنبه با نمایندگان اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی دیدار و گفتگو‌ها با تمرکز ویژه بر راستی آزمایی رفع تحریم‌ها و تضمین به پایبندی اجرای برجام پیگیری شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از ایرنا، مذاکرات از صبح امروز (شنبه) در دو سطح روسای هیئت‌ها و کارشناسان ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران بعد از ظهر امروز با انریکه مورا هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام دیدار کرد. دیدار‌های جداگانه روسای سایر هیات‌ها نیز جریان دارد.

هم زمان جلسات کارشناسی در چارچوب نشست‌های دوجانبه و چند جانبه از صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این جلسات برای بررسی موضوعات مختلف با تمرکز ویژه بر رفع تحریم‌ها در جریان است.

دیروز همچنین نمایندگان گروه ۱+۴، اتحادیه اروپا و آمریکا برای بررسی آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها دیدار کردند. میخائیل اولیانوف مذاکره کننده ارشد روسیه در توئیتی نوشت که طرف‌های غربی، بر لزوم نهایی کردن مذاکرات در اسرع وقت تأکید کردند. وی با بیان اینکه روسیه در این حس فوریت شریک است خاطر نشان کرد:، اما مخالف تعیین ضرب الاجل‌های مصنوعی است.

جمهوری اسلامی ایران هم پیشتر مخالفت خود را با تعیین ضرب‌الاجل‌های مصنوعی اعلام و تصریح کرده که اسیر مهلت‌های ساختگی غرب نخواهد شد.

دور هشتم مذاکرات رفع تحریم‌ها از دوشنبه ششم دی ۱۴۰۰ آغاز شده و گفتگو‌ها به اذعان هیات‌های مذاکره کننده رو به جلو و در مسیر پیشرفت قرار دارد. هیات جمهوری اسلامی ایران با جدیت و اختیارات لازم برای حصول توافق پایدار و قابل اتکا در مذاکرات حضور و تاکید دارد هرچقدر طرف مقابل آمادگی جدی‌تری برای لغو تحریم‌ها داشته باشد زمان دست یابی به توافق نهایی کوتاه‌تر خواهد بود. برچسب ها: علی باقری کنی ، برجام ، رفع تحریم ها ، لغو تحریم ها ، انریکه مورا ، اروپا ، روسیه ، وین ، مذاکرات هسته ای

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: علی باقری کنی برجام رفع تحریم ها لغو تحریم ها انریکه مورا اروپا روسیه وین مذاکرات هسته ای مذاکره کننده رفع تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.
این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.
با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.
حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟
کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

کد خبر 846675 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • خبرگزاری ایرنا: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/ باقری‌کنی، مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • یک منبع آگاه : مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست | باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد