Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:09:29 GMT

سوپرگل آذرباد برای شکست تلخ سپاهان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۱۳۷۱

سوپرگل آذرباد برای شکست تلخ سپاهان

کاپیتان مس رفسنجان در ادامه روند درخشان این فصل خود، گلی ویژه در جدال با سپاهان به نام خود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که سپاهان اوضاع مناسبی را طی هفته‌های اخیر دنبال نمی‌کند و به شدت تحت فشار و هجمه هوادارانش قرار گرفته، امیدوار بود برابر مس رفسنجان به نتیجه مطلوبی دست یابد و از این شرایط خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل ثانیه‌های ابتدایی شهریار مغانلو آنها را در آستانه دستیابی به این هدف قرار داده بود اما ناگهان کاملا ورق برگشت و شاگردان ربیعی با سه گل پاسخ آن را دادند.

 

بعد از دو گلی که گادوین منشا در نیمه اول به ثمر رساند و بازی را به سود نارنجی‌پوشان تغییر داد، در نیمه دوم هم این محسن آذرباد کاپیتان مس رفسنجان بود که با گلی دیدنی و تماشایی شرایط را کاملا به سود شاگردان محمد ربیعی کرد.

 

 

پاس فراز امامعلی که با ارتفاع هم بود، در محوطه جریمه به آذرباد رسید و این هافبک بازیساز اینبار در نقش شوتزن تیمش ظاهر شد و با شلیکی تک ضرب دروازه سپاهان را هدف قرار داد تا برای سومین بار کریستوفر کنت را تسلیم کند و یکی از گل‌های زیبای این فصل را شکل دهند.

 

آذرباد در این فصل به عنوان یکی از مهره‌های تاثیرگذار مس رفسنجان در امر گلزنی و بازیسازی ظاهر شده و اکنون نیز با 4 پاس گل در جدول قرار گرفته است.

 

مس رفسنجان محسن آذرباد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان محسن آذرباد مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم ملی فوتسال در جریان مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا سوپرگلی زد که در سطح آسیا مورد توجه قرار گرفت. جادوگری این بازیکن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • 19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل (2005/4/24) / فیلم
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»