Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@11:18:59 GMT

سپاهان از سرخابی‌ها فاصله گرفت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۱۴۰۰

سپاهان اصفهان شکست تلخی را در سرچشمه تجربه کرد و با صدرنشینان جدول لیگ برتر فاصله گرفت. ناطقان: تیم‌های مس رفسنجان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ امروز (شنبه)،‌ در اولین دیدار از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه مقابل هم صف‌آرایی کردند که مس با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد.

شهریار مغانلو در ثانیه ۱۲ دروازه مس را گشود و دومین گل زودهنگام تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال گادوین منشا با گلزنی در دقیقه ۱۹،‌ نارنجی‌پوشان را به بازی بازگرداند. تیم میزبان در دقیقه ۳۶ مجدداً توسط منشا و این بار از روی نقطه پنالتی به گل رسید و از حریف پیش افتاد.

محسن آذرباد در دقیقه ۸۲، سومین گل شاگردان محمد ربیعی را به ثمر رساند تا نخستین برد مس رفسنجان در پنج بازی اخیر مقابل سپاهان به دست بیاید.

مس با ۲۶ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به آلومینیوم اراک، به رتبه چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد و امیدهای خود را برای کسب سهمیه آسیایی افزایش داد. سپاهان نیز که پنجمین شکست خود را (صرف‌نظر از شکست ۴ بر ۲ برابر گل‌گهر سیرجان) در لیگ بیست‌ویکم متحمل شد، همچنان شش امتیاز با استقلالِ صدرنشین و سه امتیاز با تیم رده دومی پرسپولیس فاصله دارد.

پیام حیدری قضاوت این بازی را بر عهده داشت و به سیدمهدی حسینی از مس و گئورگی ولسیانی از سپاهان کارت زرد نشان داد. منبع: مشرق برچسب ها: سرخابی ها ، سپاهان ، فاصله گرفتن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سرخابی ها سپاهان فاصله گرفتن لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد