Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@12:14:46 GMT

تکذیب سرمازدگی میوه ها در انبارهای نگهداری

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۱۵۶۲

تکذیب سرمازدگی میوه ها در انبارهای نگهداری

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اصفهان گفت: اینکه برخی شایعه می‌کنند میوه ها در انبارها سرمازده‌ و خریدار نداشته، صحت ندارد چرا که امسال در انبار های نگهداری میوه‌ها سرمازدگی نداشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوروزعلی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با اشاره به آخرین وضعیت بازار میوه در سطح استان اصفهان اظهار کرد: اینکه برخی شایعه می‌کنند میوه ها سرمازده‌ و خریدار نداشته، صحت ندارد چرا که  امسال در انبار های نگهداری میوه‌ها سرمازدگی نداشتیم، به این علت که پرتغال‌ها در انبارهای شمال و سردخانه‌ها وجود دارند، سیب و کیوی هم در سردخانه مخصوص و مجهز نگهداری می‌شوند، اغلب میوه ها در انبار ها و سردخانه های مناطق کازرون هستند که در آن منطقه سرما زدگی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اصفهان افزود: قدرت خرید مردم کم شده است، مردم  نسبت به گذشته توان اقتصادی برای خرید میوه ندارند، اما خوشبختانه کمبود میوه نداشته‌ایم  میوه های فصل به صورت فراوان در بازار موجود هستند اما خریدان کم ولی هیچ مشکلی در بازار وجود ندارد .

اسماعیلی با اشاره تمهیدات اندیشه شده برای سبد خرید میوه مردم در شب عید نوروز متذکر شد: یکسری تصمیماتی گرفته شده که سفره شب عید مردم  از میوه خالی نخواهد ماند  و امیدواریم وضعیت معیشت و اقتصادی مردم بهبود پیدا کند و شاهد وضعیت خرید بهتری از مردم باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول