Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@19:58:22 GMT

مصدومیت چهار نفر در حادثه تصادف خودرو با ستون برق

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۱۷۳۸

مصدومیت چهار نفر در حادثه تصادف خودرو با ستون برق

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: برخورد شدید خودرو سواری با ستون برق در خیابان باهنر شمالی باعث متلاشی شدن خودرو و نیز زخمی شدن هر چهار سرنشین آن شد.

محمد هادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جزئیات حادثه اظهار کرد: شهروندان با مشاهده حادثه برخورد خودرو با ستون برق و گرفتار شدن سرنشینان شدر داخل این وسیله نقلیه، سراسیمه با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شیراز تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد فرماندهی آتش نشانی به محض دریافت گزارش شهروندان آتش نشانان ایستگاه ۵ را به محل حادثه در خیابان باهنر شمالی اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به چگونگی این حادثه گفت: یک دستگاه خودروسواری پژو ۲۰۶ با چهار سرنشین شامل دو مرد و دو زن به هنگام تردد در خیابان باهنر شمالی بنا به دلایل نامعلومی به یکباره از مسیر خود منحرف و به شدت با ستون برق برخورد و واژگون شد.

قانع ادامه داد: در این حادثه قسمت جلو خودرو کاملاً متلاشی شد و هر چهار سرنشین آن در داخل اتاقک این وسیله نقلیه به دام افتادند که سه نفر از آنان توسط افراد حاضر از خودرو خارج و یک نفر از سرنشینان به محض حضور تیم عملیاتی در محل حادثه، از داخل خودرو بیرون آورده و هر چهار نفر جهت درمان‌های لازم و یا انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

وی افزود: آتش نشانان پس از پاک سازی محل حادثه از بقایای به جا مانده از تصادف و ایمنی محور جهت جلوگیری از حوادث ثانویه به عملیات خود پایان دادند.

کد خبر 550523

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس سازمان آتش نشانی شیراز سازمان آتش نشانی شیراز تصادفات رانندگی امداد ونجات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ستون برق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

 محمدعلی کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس