Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دلیل شکایت مهاجم نیجریه‌ای و اسبق سرخپوشان بسته شد.

شکایت اوساگونا از باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش باعث شد فدراسیون جهانی فوتبال حکم به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بزرگ تهرانی بدهد.

خبرگزاری فارس پیش از این هم اعلام کرده بود که پنجره پرسپولیس به دلیل شکایت اوساگونا بسته شده ( اینجا بخوانید)  اما این باشگاه اعلام کرد که به آن‌ها مهلت سه هفته‌ای داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با گذشت این زمان مشخص شد که پرسپولیس پول را پرداخت نکرده و پنجره نقل و انتقالاتی نیز با حکم فیفا بسته شد.

همچنین باشگاه پرسپولیس به پرداخت جریمه ۹۶هزار دلاری محکوم شد.

در جریان بازی امروز پرسپولیس و فولاد، در وقت استراحت دو نیمه رضا درویش در مواجه با خبرنگارانی که در خصوص این مساله از او سوال می کردند با بی تفاوتی برخورد و از مقابل آه‌نها عبور کرد.

بعد از این خبر باشگاه پرسپولیس در واکنشی اعلام کرد؛  به دنبال شکایت اوساگونا و محکومیت پرسپولیس به پرداخت ۹۶ هزار دلار به علاوه سود ۵ درصد سالیانه آن، باشگاه پرسپولیس با تامین این مبلغ تلاش کرد پرونده این بازیکن نیجریه‌ای را مختومه کند اما به دلیل مشکلات تحریمی و انتقال پول، یکبار پول پس از انتقال برگشت خورد اما باشگاه مجددا اقدام به پرداخت پول کرد که طی دو سه روز آینده با نشستن به حساب وی، بزودی پنجره باز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس بسته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به وارد کنندگان کالاهای اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالاهای اساسی نداریم و تمام منابع ارزی در دسترس است.

بیشتر بخوانید: مالیات ارزش افزوده و حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت

وی افزود: سال ۱۴۰۲ از بابت تامین ارز مورد نیاز کالاهای سال بسیار خوبی بود و به شکل مرتب و مناسبی انجام می شد اما همواره تاخیری در پرداخت ارز کالاهای اساسی وارداتی وجود دارد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برخی از کالاها در حال حرکت به این سمت هستم که ارز آنها به موقع تامین شود و در برخی از کالاها تامین ارز با فاصله انجام می‌شود.

وی اظهار داشت:در سال جاری نیز روند تامین ارز به طور مستمر و با هماهنگی بانک مرکزی در حال جریان است و تامین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227504 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟