Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:12:32 GMT

پول اوساگوآنا برگشت خورده و نگران نباشید

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۰۷۱

پول اوساگوآنا برگشت خورده و نگران نباشید

دقایقی بعد از خبر مربوط به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس، سایت این باشگاه به توضیح کوتاهی در این خصوص پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شکایت 96 هزار دلاری کریستین اوساگوآنا پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شده است. در این رابطه سایت باشگاه پرسپولیس این خبر را روی خروجی خود قرار داده و ابزار امیدواری کرده این مشکل به زودی حل شود:


به دنبال شکایت اوساگونا و محکومیت پرسپولیس به پرداخت ۹۶ هزار دلار به علاوه سود ۵ درصد سالیانه آن، باشگاه پرسپولیس با تامین این مبلغ تلاش کرد پرونده این بازیکن نیجریه‌ای را مختومه کند اما به دلیل مشکلات تحریمی و انتقال پول، یکبار پول پس از انتقال برگشت خورد اما باشگاه مجددا اقدام به پرداخت پول کرد که طی دو سه روز آینده با نشستن به حساب وی، بزودی پنجره باز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکنون در بازه نقل و انتقالات زمستانی باید دید طبق وعده مدیران این باشگاه، پنجره این باشگاه بازخواهد شد تا طبق نظر کادرفنی نسبت به تقویت خود اقدام کنند یا خیر.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند

به گزارش همشهری آنلاین به طور قطع دروازه بان دوم تیم پرسپولیس در این فصل است و پرسپولیس نه تنها دروازه بان دیگری نگرفت، بلکه در سه بازی او را به میدان فرستاد و نتیجه مثبتی گرفت.

درباره این فوتبالیست جوان قزوینی باید گفت او چند بار در هفته با اتومبیل خود در جاده تهران به قزوین تردد می کند. مسیری حدود ۴۰۰ کیلومتری (رفت و برگشت) که بیشتر از ۵ ساعت وقت او را برای رفت و برگشت به تهران می گیرد. این مسیر ضمن ایجاد خستگی مفرط برای یک فوتبالیست جوان، بسیار هم خطرناک است و می تواند خدای ناکرده منجر به تصادف شود که البته امیدواریم این جوان همیشه سلامت بماند.

به هر حال باشگاه پرسپولیس باید فکری برای اسکان این بازیکن جوان کند و به یاد داشته باشد که با این همه تشکیلات عریض و طویل حرفه ای در فوتبال ایران و پول هایی که رد و بدل می شود، عدم رسیدگی به این مشکل به جایگاه و اعتبار باشگاه پرسپولیس خدشه وارد می آورد.

کد خبر 845335 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تفاضل گل استقلال و پرسپولیس برابر شد
  • مهار عبدالکریم حسن با فنون رزمی! (عکس)
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است