Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور در دیدار با تعدادی از شهرداران کلانشهرها، تاکید کرد: شهرداران نسبت به مسایل مرتبط با فاضلاب و ایمنی شهر‌ها اهتمام جدی داشته باشند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، تعدادی از شهرداران کلانشهر‌ها عصر امروز (شنبه) با محمد مخبر دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس جمهور در این جلسه با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر بر ضرورت اهتمام ویژه شهرداری‌ها به مسایل مرتبط با فاضلاب و ایمنی شهر‌ها تأکید کرد و گفت: شهرداران کشور باید دقت کافی را در هزینه کرد منابع لحاظ کنند.

در این جلسه شهردار تهران گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسه گذشته ارائه و توضیحاتی در خصوص آخرین پیگیری‌های صورت گرفته مطرح کرد.

در این نشست همچنین پیشنهادات و اصلاحات مورد نظر شهرداران کلانشهر‌ها در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۱ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

تعیین تکلیف قدرالسهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده، امکان سرمایه گذاری شهرداری ها، موضوع آرا سنواتی کمیسیون ماده ۱۰۰، شفاف سازی قدرالسهم و حق و حقوق قانونی شهرداری‌ها از جرایم رانندگی، موضوعات مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی، مسایل مرتبط با توسعه شبکه فاضلاب، رعایت آیین نامه معاملات شهرداری‌ها در ثبت سامانه دولتی و تهاتر بدهی‌های دولت به شهرداری‌ها از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: مخبر: تا پایان سال درخواست هیچ افزایش قیمتی در ستاد تنظیم بازار بررسی نمی‌شود

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مخبر شهرداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مخبر شهرداری شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در این رابطه اظهار داشت: در راستای اصول نگهداری از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب مستقر در روستا‌های ارومیه، جلسه‌ای با حضور همکاران بهره برداری مناطق ۳ گانه و شهر‌های تابعه، نماینده پیمانکار مربوطه، مسئول تامین و تولید و مسئول PM امور ارومیه برگزار شد.   وی، هدف از برگزاری این جلسه را شناخت کافی در زمینه بهره برداری صحیح و نگهداری مناسب از تاسیسات مربوط به انتقال و توزیع آب، جمع آوری فاضلاب، واحد‌های تصفیه خانه آب و فاصلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • رهبر انقلاب در جلسه مرتبط با عملیات «وعده صادق» چه شعری خواندند؟+ عکس
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه