Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوب‌آهن گفت: بیشتر تمرکز ما روی مسابقات لیگ برتر است و دوست داریم جایگاه مناسبی در این لیگ به دست آوریم.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی‌های امسال بسیار سخت بوده و تیم‌ها به هم نزدیک هستند و نتایج قابل پیش بینی نیست. بازی سختی خواهیم داشت چون صنعت نفت در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و این کار ما را سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که در جام حذفی خوب بازی نکردیم و شکست خوردیم اما در لیگ شرایط خوبی را دنبال کردیم. بیشتر تمرکز ما روی مسابقات لیگ برتر است و دوست داریم جایگاه مناسبی در این لیگ به دست آوریم. امیدوارم فردا خوب بازی کنیم و پیروز شویم.

او درباره شکست مقابل پرسپولیس گفت: در آن بازی روز بد ما و بازیکنان ما بود و در مقابل روز خوب پرسپولیسی‌ها بود که من تا به حال این تیم را به این شکل ندیده بودم. وقتی گلی زودهنگام خوردیم مجبور بودیم باز بازی کنیم و کار سخت شد. آن بازی درس خوبی به ما داد و خوشبختانه توانستیم از نظر روانی روی آن‌ها کار کنیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

تارتار درباره غایبان تیمش گفت: محروم نداریم اما یکی از بازیکنان ما مختصر سرماخوردگی دارد و در این بازی شاید نرسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدي تارتار تيم فوتبال ذوب آهن استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری که در نقل و انتقالات زمستانی بحث‌های زیادی درباره انتقالش به استقلال وجود داشت، در نهایت با وجود اصرار جواد نکونام به این مساله اما با مخالفت باشگاه مس رفسنجان در این تیم ماندگار شد.

باقری که یکی از مهره‌های کلیدی تیم تحت هدایت محرم نویدکیا محسوب می‌شود، در بازی‌های گذشته تیمش عملکرد خوبی داشته است. او حتی در بازی جام حذفی با پیراهن مس مقابل استقلال خوش درخشید و نقش زیادی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

هافبک سابق استقلال حالا در وقفه ایجاد شده در لیگ برتر برای نبرد دو باره با آبی‌پوشان آماده می‌شود. باقری امروز در ترکیب تیمش در بازی دوستانه با بهمن تهران به میدان رفت و نمایش قابل قبولی ارائه کرد.

باقری امیدوار است با حفظ آمادگی جسمانی بار دیگر مهره‌ای کارآمد در ترکیب مس رفسنجان باشد و بتواند مقابل استقلال در اولین بازی رسمی سال 1403 هم نمایش خوبی ارائه کند.

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ جانشین آزمون معرفی شد!