Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:26:58 GMT

حسینی: این همه راه آمدیم تا نتیجه بگیریم

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۳۵۵

حسینی: این همه راه آمدیم تا نتیجه بگیریم

سرمربی پیکان امیدوار است نمایش خوبی مقابل نفت مسجدسلیمان داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی اظهاراتش در آستانه دیدار پیکان مقابل نفت مسجدسلیمان را اینگونه آغاز کرد: از حضور دوباره در شهر زیبا و بازی در کنار مردم خون‌گرم مسجدسلیمان خوشحال هستم. امیدوارم فردا مسابقه خوبی از هر دو تیم ببینیم و نمایش فنی و تماشاگرپسندی شاهد باشیم و هر تیمی شایستگی داشت، برنده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: تیمی هستیم که مثل نفت مسجدسلیمان با کم‌ترین سرمایه‌گذاری و خرج کردن پول توانستیم یک تیم را جمع و جور کنیم. به نظرم هر دو تیم از نظر شرایط فنی نزدیک بهم باشد و هر تیمی بتواند از موقعیت های خوب بهتر استفاده کند، نتیجه را به دست بیاورد.

 

سرمربی پیکان در خصوص حضور محمود فکری روی نیمکت نفت مسجدسلیمان ابراز کرد: مطمئنا وقتی تغییری روی نیمکت یک تیم اتفاق می‌افتد، بازیکنان آن تیم با انگیزه مضاعف کارشان را انجام می‌دهند و فکر می‌کنم این اتفاق یک مقدار کارمان را سخت خواهد کرد و یک شوک به آن تیم وارد می‌شود.

 

حسینی اضافه کرد: در اینگونه مسابقات باید با کم‌ترین اشتباه کار کنیم و بتوانیم از اشتباهات حریف بهره ببریم. هر دو تیم برای کسب امتیاز می‌آیند و ما هم این همه راه آمدیم تا نتیجه بگیریم. شرایطمان هم در جدول طوری است که امتیاز گرفتن در مسجدسلیمان می‌تواند کمک زیادی به تیم ما کند.

مجتبی حسینی (سرمربی) پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجتبی حسینی سرمربی پیکان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آن‌ها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز