Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دولتی شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا تیم مردان انجمن تکواندو کارگران استان سمنان در بخش های کیوروگی و پومسه با اعزام ۶ بازیکن در رقابت تکواندو کارگران کشور شرکت کرد. 

وی افزود: خالقیان در وزن سوم این رقابت ها در بازی اول خود مقابل نماینده استان کردستان و کسب نتیجه ۳۶ بر ۲۳ به مرحله بعد راه یافت و در بازی دوم با نتیجه ۲۳بر ۱۴ بر نماینده البرز غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولتی ادامه داد: در بازی سوم با نتیجه ١٣ بر ١٠ نماینده قم را از میان برداشت و در بازی فینال مقابل نماینده کرمان با نتیجه ۲۸ بر ۸ موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد.

وی اضافه کرد: رضایی نیز پس از یک قرعه استراحت، در بازی اول با نماینده استان مرکزی موفق به کسب نتیجه ۱۹ بر ۱۲ شد و بازی دوم با نماینده اصفهان الف، با کسب نتیجه۳۶بر۳۷ بازی را واگذار کرد و مدال برنز دریافت کرد.

رئیس انجمن تکواندو کارگری استان سمنان یادآورشد: این رقابت ها از ٢٩ دی ماه در بخش بانوان و مردان به میزبانی کاشان برگزار شد. /

برچسب‌ها سمنان فدراسیون های ورزشی فدراسیون ورزش های رزمی فدراسیون تکواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان فدراسیون های ورزشی فدراسیون ورزش های رزمی سمنان فدراسیون های ورزشی فدراسیون ورزش های رزمی فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی

با پایان رقابت ۵ کشتی گیر قم در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد به میزبانی مریوان، «محمدجواد ابوطالبی» در ۶۰ کیلوگرم تنها مدال‌آور قم بود که پس از محمد عشیری و کامران عبدولی، به همراه ابوالفضل دادمرز رتبه سوم مشترک و نشان برنز را کسب کرد.

از بین دیگر نماینده‌های قم ابوالفضل رسولی در ۷۷ کیلوگرم نهم شد، امیرحسین نعمت زاده در ۸۲ در جایگاه پنجم ایستاد و سایر نفرات قمی این رقابت‌ها عنوانی را کسب نکردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا