Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی بعد از دیدار پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی زیبایی بود، شروع بدی داشتیم، فولاد در 15 دقیقه ما را تحت فشار گذاشت و حتی می‌توانست به گل برسد. رفته رفته شکل خودمان را پیدا کردیم و در نیمه دوم فقط چند ضربه ایستگاهی به ما شدند. بازیکنان ما واقعا زحمت کشیدند چون فولاد تیم خوب و سازمان یافته‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص بسته شدن پنجره پرسپولیس و شایعه استعفای وی گفت: بعد از برد زیاد درست نباشد در مورد این مسائل حرف بزنیم. نمی‌خواهم کام هواداران تلخ شود. قرار بود امروز پول به بازیکنان پرداخت شود ولی ظاهرا نشده و گفته‌اند فردا این کار را می‌کنیم. مشکلات این باشگاه آنقدر زیاد است که هر روز یک مشکل پیدا می‌شود. باید از تک تک بازیکنان تیمم تشکر کنم چون آنها اسوه و الگوی صبر در فوتبال ایران هستند. بعدا می‌شود در این باره بیشتر حرف زد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص خریدهای این تیم در آینده گفت: نیم فصل شروع شده و فرصت خوبی برای پوشش نقاط ضعف و استراحت است. البته گرفتن بازیکن خوب از ایران و خارج از کشور خیلی سخت است.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس و فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم

باشگاه پرسپولیس در مطلبی نوشت: به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند