Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا درویش بعد از برتری پرسپولیس مقابل فولاد در جمع خبرنگاران در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اظهار داشت: می‌دانید که هفته پیش پول را فرستادیم ولی به دلیل تحریم‌ها پول به حساب ما برگشته ولی فردا یا پس فردا از طریق راهی دیگر کار را انجام می‌دهیم.

وی افزود: از نظر ما مشکلی نیست و 101 هزار دلار پرداخت شده است ولی گفتند موانعی به خاطر تحریم‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها مسائلی است که نمی‌شود حرفی در موردش زد. ما پول را دادیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شکایت رادوشوویچ گفت: همین امروز با او تماس داشتم. علی الظاهر او مشهور به بداخلاقی و این حرف‌ها است. نیم فصل شروع شود کمیته فنی و سرمربی در مورد آن نظر می‌دهد و اگر هر راهی را آنها در مورد قرارداد وی مشخص کنند مشخص می‌شود.

درویش در خصوص اینکه آیا گل‌محمدی لیستی به باشگاه ارائه کرده است گفت: بازی تازه تمام شده است. او لیست خود را اعلام می‌کند و ما سعی می‌کنیم خواسته‌های او را برآورده کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا قرار است مطالبات بازیکنان پرداخت شود یا خیر گفت: کارهای بانکی انجام شده و احتمالا فردا پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پرسپولیس و فولاد پنجره بسته پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه حمله حزب الله به مقر تیپ مشهور اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 حزب الله لبنان ساعتی پیش در یک حمله موشکی و پهپادی ساحل عکا در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد. اسرائیل برای هدف قرار دادن موشک‌ها جنگنده بلند کرد اما دست کم یک موشک به هدف خورد. هدف پهپادهای کامیکازه مقر تیپ گولانی و گردان 621 نیروی ویژه «اغوز» در پادگان شرگا در نزدیکی شهر عکا بود. لحظات این حمله را از شش زاویه می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • لحظه حمله حزب الله به مقر تیپ مشهور اسرائیل
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!