Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس با پیروزی مقابل فولاد خوزستان و هم امتیاز شدن با استقلال، به تعطیلات زمستانی رفت.

به گزارش ایسنا، در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و فولاد از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که این دیدار با یک گل به نفع پرسپولیس خاتمه یافت و راهی تعطیلات نیم فصل شد.

مهدی عبدی در دقیقه ۴۹ برای پرسپولیس گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه پرسپولیس ۳۵ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر، هم امتیاز با استقلال و به علت تفاضل گل کمتر، در رتبه دوم جدول رده بندی باقی ماند. فولاد هم با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی، به رتبه هشتم سقوط کرد.

نیمه نخست

در دقیقه ششم، ارسال توپ به روی دروازه پرسپولیس، با ضربه سر قدرتمند لوسیانو پریرا همراه بود که حامد لک به سختی توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۹ باز هم خطری روی دروازه پرسپولیس ایجاد شد که باز هم ضربه سر عباسی در یک قدمی دروازه، به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ هافبک فولاد با دریبل دو، سه بازیکن پرسپولیسی، به دهانه محوطه شش قدم رسید و در حالی که می‌توانست دروازه پرسپولیس را باز کند، پاس داد که این ضربه بلندتر از قامت پاتوسی بود و توپ عرض زمین را طی کرد.

یک دقیقه بعد ضد حمله تند و تیزی توسط مهدی ترابی پی‌ریزی شد که روی جا ماندن فولادی‌ها، بازیکنان پرسپولیس به شکل پرتعداد به دروازه حریف رسیدند اما یک ناهماهنگی و ضربه اشتباه مهدی عبدی، این موقعیت خطرناک را به باد داد.

در دقیقه ۳۶ ضربه آزاد مهدی ترابی به تیر دروازه برخورد کرد. سه دقیقه بعد، روی یک ضد حمله سریع، مهدی عبدی در موقعیت بسیار مناسبی صاحب توپ شد که وحید حیدریه به خوبی این توپ را به کرنر فرستاد.

نیمه دوم

در دقیقه ۴۸، توپ با ضربه سر احسان پهلوان در داخل محوطه جریمه به دست مجتبی نجاریان برخورد کرد که داور دستور به ادامه بازی داد اما پرسپولیسی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

گل: در دقیقه ۴۹، حرکت پا به توپ مهدی ترابی تا مقابل دروازه توسط مدافع فولاد به طور ناقص دفع شد که بلافاصله با شوت مهدی عبدی از بیرون محوطه جریمه به گل تبدیل شد.

در دقیقه ۶۱، شیمبا از مقابل محوطه جریمه دروازه حامد لک را تهدید کرد که شوت او با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۶۵، پاتوسی برای باز کردن دروازه لک اقدام کرد که این بار حامد لک توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه ۸۱ شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، منوچهر صفروف (کارت زرد) (مهدی شیری ۵۸)، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (کارت زرد ۸۶)، احسان پهلوان (وحدت هانانوف ۶۶)، وحید امیری، مهدی ترابی و مهدی عبدی.

ترکیب فولاد: علی غلام‌زاده، مهران موسوی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه (میلاد بدرقه ۶۹)، حمید بوحمدان، محمد آبشک، محمدرضا عباسی (احمد عبدالله زاده ۸۶)، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی (محمد قاسمی نژاد ۸۶)، لوسیانو پریرا.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: محوطه جریمه مهدی ترابی مهدی عبدی حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت

به گزارش همشهری آنلاین دیدار دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های الهلال و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب با وجود اینکه با برتری دو بر یک الهلال به پایان رسید اما نماینده امارات موفق شد در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال شود.

تیم میزبان خیلی زود و در ثانیه 43 صاحب یک ضربه پنالتی شد. پس از ورود مایکل به درون محوطه جریمه، او با تکل عجیب کوامه اوتون تعادلش را از دست داد و احمد العلی داور مسابقه، پس از بازبینی صحنه دستور به یک خطای پنالتی به سود الهلال داد که روبن نوس آن را به گل نخست بازی تبدیل کرد.

العین هم در ادامه موفق شد در کمترین زمان ممکن به گل تساوی برسد. روی حرکتی که خود اریک آغاز کرده بود، او توپ را به کاکو سپرد. ارسال زمینی این بازیکن در محوطه جریمه به یحیی نادر رسید و این بازیکن نیز اریک را صاحب فرصت کرد که شوت او با عبور از میان پاهای روبن نوس وارد دروازه شد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

آبی های ریاض نزدیک بود که در دقیقه 25 به شکل اتفاقی به گل برسند. ارسال نوس به روی دروازه با ضربه سر احمد برمان، بازیکن العین، تغییر مسیر داد و توپ به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و این بازیکن خوش شانس بود که دروازه تیم خودش را باز نکرد. در ادامه نیز ضربه مایکل از بالای دروازه به بیرون رفت.

شاگردان هرنان کرسپو در دقیقه 41 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پس از فرار تند و تیز سفیان رحیمی، این بازیکن مراکشی درون محوطه جریمه و پس از برخورد با حسان تمبکتی، سرنگون شد که داور پس از بازبینی صحنه، تصمیم خود را تغییر داد و این ضربه پنالتی را لغو کرد.

سالم الدوسری می توانست در وقت های پایانی نیمه نخست، حساب کار را دو بر یک کند ولی او در موقعیت تک به تک تصمیم گرفت تا ضربه اش را چیپ بزند که توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه نخست با تساوی یک – یک به پایان برسد.

لهلال در دقیقه 53 توانست به گل دوم دست پیدا کند. پرتاب بلند یاسر الشهرانی به روی دروازه با دفع ناقص احمد برمان همراه شد و توپ در ادامه در محوطه جریمه به سالم الدوسری رسید که شوت زمینی کاپیتان الهلال به گوشه دروازه رفت تا بازی دو بر یک شود.

مایکل در دقیقه 59 یک موقعیت بی نظیر را به شکل عجیبی از دست داد. روی یک و دوی این بازیکن با ساویچ، وینگر ریز نقش برزیلی در موقعیت کاملا تک به تک ضربه اش را به جایی زد که خالد عیسی ایستاده بود و او با پاهایش توپ را دور کرد.

فرصت فوق العاده بعدی را ساویچ از دست داد. او در دقیقه 63 و در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او در آستانه ورود به دروازه با برخورد به کوامه اوتون به شکل عجیبی راهی کرنر شد. العین در دقیقه 72 به گل تساوی دست پیدا کرد. پاس فلاح ولید با ضربه سر الخاندرو رومرو وارد دروازه شد ولی به دلیل حضور ولید در آفساید، این گل رد شد.

العین یک گل مردود دیگر نیز به ثمر رساند. ماتیاس پالاسیوس با حضور به موقع مقابل دروازه الهلال، گل تساوی را به ثمر رساند ولی به دلیل خطای چند ثانیه قبل سفیان رحیمی به روی حسان تمبکتی، این گل نیز مردود اعلام شد. العین روی واکنش دیدنی عیسی خالد در دقیقه 90+8، برتری خود را حفظ کرد. جایی که سنگربان العین موفق شد ضربه سر دیدنی علی البلیهی را راهی کرنر کند.

کد خبر 846809 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!