Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: محروم نداریم، اما یکی از بازیکنان ما سرماخوردگی جزئی دارد و شاید به بازی با صنعت نفت آبادان نرسد.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی با تیم صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* بازی‌های امسال بسیار سخت بوده و تیم‌ها به هم نزدیک هستند و نتایج قابل پیش بینی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی خواهیم داشت، چون صنعت نفت در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و این کار ما را سخت می‌کند.

* درست است که در جام حذفی خوب بازی نکردیم و شکست خوردیم، اما در لیگ شرایط خوبی را دنبال کردیم. بیشتر تمرکز ما روی مسابقات لیگ برتر است و دوست داریم جایگاه مناسبی در این لیگ به دست آوریم. امیدوارم فردا خوب بازی کنیم و پیروز شویم.

*  در آن بازی با پرسپولیس روز بد ما و بازیکنان ما بود و در مقابل روز خوب پرسپولیسی‌ها بود که من تا به حال این تیم را به این شکل ندیده بودم. وقتی گلی زودهنگام خوردیم مجبور بودیم باز بازی کنیم و کار سخت شد. آن بازی درس خوبی به ما داد و خوشبختانه توانستیم از نظر روانی روی آن‌ها کار کنیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

* محروم نداریم، اما یکی از بازیکنان ما مختصر سرماخوردگی دارد و در این بازی شاید نرسد.

بیشتر بخوانید:  

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال مهدی تارتار ذوب آهن اصفهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب لیگ برتر فوتبال مهدی تارتار ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافی: پرسپولیس نباید به نتایج تیم های دیگر توجه کند/ 4 بازی گل نخوردن رفیعی شاهکار است

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص صعود پرسپولیس به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر و چشم انتظاری این تیم برای توقف استقلال مقابل شمس آذر اظهار کرد: پرسپولیس اصلاً نباید به نتایج تیم‌های دیگر توجهی کند. روند رو به رشدی که از نیم‌فصل دوم آغاز شده، هفته به هفته ادامه پیدا کند در پایان فصل منجر به قهرمانی می‌شود. هواداران هم از شیوه و نتیجه بازی‌ها راضی هستند. وقتی ۳ امتیاز هر بازی به دست می‌آید راه برای تکرار قهرمانی باز است. این روند قطع نشود قهرمانی در آخر فصل نصیب پرسپولیس می‌شود.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: صنعت نفت شرایط بحرانی دارد و این فصل چند بار سرمربی این تیم تغییر کرده است. این تیم نیاز به پیروزی دارد و از طرفی دیگر، ترس از باختن باعث می‌شود استرس بیشتری داشته باشد. آنها مقابل سپاهان برنده شدند، اما دو بازی متوالی را برابر استقلال خوزستان و پرسپولیس واگذار کردند. تلاش کردند تا در بازی با پرسپولیس بازنده نباشند، اما توانایی چنین کاری را نداشتند و در نهایت شرایط برای بقای صنعت نفت در لیگ برتر خیلی سخت‌تر شد. در این سال‌ها به تیم‌های پرطرفداری مثل صنعت نفت خیلی توجه نشده است. نساجی مازندران هم چنین وضعیتی دارد و این تیم پر هوادار در خطر سقوط است. جالب اینکه استقلال خوزستان و فولادخوزستان هم در رده‌های پایین جدول قرار دارند و احتمال دارد در خطر سقوط قرار بگیرند.  

منافی درباره اینکه امیررضا رفیعی چهارمین بازی متوالی را درون دروازه پرسپولیس با کلین شیت به پایان رساند، عنوان کرد: کل تیم خوب بازی می‌کند و مسلماً خط دفاعی هم عملکرد خوبی داشته است. اینکه توپ خیلی کم روی دروازه رفیعی آمد به خاطر عملکرد خوب کل تیم بود. خطوط حمله و میانی پرسپولیس ان قدر خوب کار می‌کنند که موقعیت به حریفان داده نمی‌شود. رفیعی برای آینده حرف‌های زیادی برای گرفتن خواهد داشت و اعتماد به نفس لازم را پیدا کرده است. چهار بازی گل نخوردن در پرسپولیس شاهکار است و رفیعی باید قدر خود را بداند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منافی: پرسپولیس نباید به نتایج تیم های دیگر توجه کند/ 4 بازی گل نخوردن رفیعی شاهکار است
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • برلین: خاورمیانه نباید وارد وضعیتی شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)