Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:19:47 GMT

دستگیری ۵ شرور قمه کش توسط ماموران انتظامی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۵۳۱

دستگیری ۵ شرور قمه کش توسط ماموران انتظامی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد قمه کشی و انسداد خیابان حوالی میدان جمهوری به سمت ترمینال اسلام آبادغرب توسط تعدادی اشرار مسلح به سلاح سرد و تخریب هشت دستگاه خودرو تیم‌هایی از مأموران به سرعت راهی محل شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل به سرعت نسبت به برقراری امنیت و آرام کردن اوضاع اقدام و موفق به دستگیری ۲ تن از اشرار در همان محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد سه شرور دیگر که در درگیری زخمی شدند به یکی از مراکز درمانی مراجعه کردند که مأموران در ادامه با مراجعه به بیمارستان مورد نظر نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند، هرچند مداوای این افراد به صورت تحت الحفظ ادامه دارد.

جاویدان با بیان اینکه اشرار دستگیر شده در بازجویی‌ها عنوان کردند در درگیری رخ داده یک نفر دیگر از اراذل و اوباش نیز حضور داشته که پس از حضور مأموران اقدام به فرار کرده است، گفت: در همین راستا مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه وی را در حوالی ترمینال راه کربلا مورد شناسایی قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران در ادامه و پس از شناسایی مخفیگاه شرور فراری با حفظ حقوق شهروندی همسایگان نسبت به محاصره محل اقدام کردند اما این فرد پس از اطلاع از حضور پلیس اقدام به تیراندازی به سمت مأموران و فرار از راه پشت بام منزل کرد.

جاویدان با بیان اینکه مأموران نیز بلافاصله به تعقیب شرور متواری پرداختند، افزود: پس از بی توجهی وی به اخطارهای پلیس ابتدا اقدام به تیراندازی هوایی کرده و در حالی که این شرور همچنان در حال فرار بود مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت پای وی تیراندازی و را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به انتقال سریع شرور زخمی شده به نزدیک‌ترین بیمارستان محل حادثه، یادآور شد: این فرد با توجه به تلاش پزشکان به خاطر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی با تقدیر از مأموران انتظامی که مقتدرانه نسبت به دستگیری این اراذل و اوباش اقدام و نسبت به برقراری امنیت اقدام کرده‌اند، گفت: پلیس همواره قاطعانه با چنین ناامنی‌هایی برخورد و اجازه عرض اندام به اشرار و مخلان نظم و امنیت نمی‌دهد.

جاویدان با بیان اینکه امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است، گفت: با حضور مقتدرانه پلیس اشرار و اراذل از کوچک‌ترین امنیتی در استان کرمانشاه برخوردار نبوده و خود آنها نیز به این نتیجه رسیده‌اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عملشان می رسند.

کد خبر 5406348

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه دستگیری اراذل و اوباش بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان خطبه های نماز جمعه امداد رسانی تعطیلی مدارس سیل هرمزگان آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره تیراندازی و مجروحیت شهروند زاهدانی، بلافاصله تیم عملیاتی ماموران انتظامی با جدیت پیگیر موضوع شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد ۲ شرور با انگیزه اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان های شهر به سمت شهروند زاهدانی شلیک و وی از ناحیه پای چپ مصدوم و متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی تیم پلیس در این راستا خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ ساعت ۲ شرور مسلح شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از متهمان کشف و ضبط شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه