Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - ماجد رموزی گفت: جشنواره ملی موسیقی جوان بزرگترین رویداد موسیقی کشور در حوزه جوانان به حساب می‌آید که هرساله توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی ایران و با همکاری بنیاد رودکی برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان می گوید: در پانزدهمین دوره این مسابقات فرداد سعیدی جوان ۱۹ ساله سنندجی موفق شد در رشته نوازندگی تار مقام دوم کشور را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه داوری این بخش برعهده حسین علیزاده، داریوش پیرنیاکان و بهروز همتی بود، گفت: این هنرمند جوان که دانش آموخته هنرستان موسیقی روزنه سنندج و دانشجوی رشته موسیقی دانشگاه گیلان است در سال ۱۳۹۷ و در رده سنی نوجوانان نیز موفق به کسب مقام از این جشنواره معتبر شده بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن

یوسف نیک انجام در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو» یادمان کیومرث صابری فومنی ملقب به «گل آقا» منتشر شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود، افزود: داستان کوتاه طنز، کاریکاتور و کارتون، شعر طنز، طنز چند رسانه‌ای (محتوای شبکه‌های اجتماعی)، نثر طنز (طنز مطبوعاتی) و با موضوعات: انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، خانه و کرایه خانه، مصائب اینترنت آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فود بلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک نیوزها و …) جهان گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری آزاد از بخش‌های این جشنواره است.

نیک انجام اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ به نشانی http://tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.

گفتنی است؛ مراسم پایانی این جشنواره در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در شهر فومن، زادگاه مرحوم کیومرث صابری فومنی برگزار می‌شود.

کد خبر 6081666

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • دف‌نواز سنندجی: مسئولان حمایت از دف‌نوازی را دریغ نکنند