Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@04:02:59 GMT

واکنش یحیی گل‌محمدی به خبر استعفایش

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۶۱۴

واکنش یحیی گل‌محمدی به خبر استعفایش

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بازیکنان تیم من اسوه و الگوی صبر در فوتبال ایران هستند.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی بعد از دیدار پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی زیبایی بود، شروع بدی داشتیم، فولاد در ۱۵ دقیقه ما را تحت فشار گذاشت و حتی می‌توانست به گل برسد. رفته رفته شکل خودمان را پیدا کردیم و در نیمه دوم فقط چند ضربه ایستگاهی به ما شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما واقعا زحمت کشیدند چون فولاد تیم خوب و سازمان یافته‌ای است.

وی در خصوص بسته شدن پنجره پرسپولیس و شایعه استعفای وی گفت: بعد از برد زیاد درست نباشد در مورد این مسائل حرف بزنیم. نمی‌خواهم کام هواداران تلخ شود. قرار بود امروز پول به بازیکنان پرداخت شود ولی ظاهرا نشده و گفته‌اند فردا این کار را می‌کنیم. مشکلات این باشگاه آنقدر زیاد است که هر روز یک مشکل پیدا می‌شود. باید از تک تک بازیکنان تیمم تشکر کنم چون آنها اسوه و الگوی صبر در فوتبال ایران هستند. بعدا می‌شود در این باره بیشتر حرف زد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص خریدهای این تیم در آینده گفت: نیم فصل شروع شده و فرصت خوبی برای پوشش نقاط ضعف و استراحت است. البته گرفتن بازیکن خوب از ایران و خارج از کشور خیلی سخت است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت یحیی گل محمدی پرسپولیس فولاد خوزستان لیگ برتر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوازی: چرا داوری به سود پرسپولیس است، ولی به ضرر استقلال؟

آفتاب‌‌نیوز :

محمد نوازی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر گفت: با همت بازیکنان بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم، ولی کمی حساسیت روی تیم ما زیاد شده است. بخشی از طرف باشگاه و بخش دیگر از داوری است. مطالبات فصل گذشته بازیکنان داده نشده است و بیشترشان ناراحت هستند.

وی با انتقاد از داوری‌ها تصریح کرد: تا چه زمانی قرار است بازی‌ها بدون کمک داور ویدویی VAR ادامه پیدا کند؟ در بازی پرسپولیس و ملوان، داور گل آفساید پرسپولیس و همینطور پنالتی برای ملوان نگرفت. یکبار هم به سود ما اشتباه کنند، همیشه ما باید علیه ما اشتباه کنند؟ دوست ندارند تیم ما قهرمان شود. کسانی که در هر اتفاقی که به ضرر ما تصمیم می‌گیرند، کاری نمی‌کنند. قبل از بازی، قانون وجود دارد که زمین را آب دهند، ولی در بازی امروز این کار را نکردند.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که سال گذشته در اراک حضور داشت و آیا زمین را آب نمی‌دادند، گفت: همیشه آب می‌دادند و خودم هم اینجا حضور داشتم. فوتبال برای همه است و باید تلاش کنیم شرایط بهتر شود، نه اینکه دنبال چنین مشکلاتی باشیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • صبر یحیی لبریز شد؛ احتمال شکایت مربی محبوب از پرسپولیس
  • اظهارات تند یحیی گل‌محمدی علیه مسئولان پرسپولیس
  • صبر یحیی لبریز شد؛ پرسپولیس کاری می کند که کار به شکایت بکشد
  • انتقاد تند یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • مربی برزیلی پرسپولیس از گل محمدی جلو زد
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در ۲ گروه
  • برگزاری تمرین شنبه پرسپولیس در ۲ گروه
  • نوازی: چرا داوری به سود پرسپولیس است، ولی به ضرر استقلال؟