Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ـ صادق ضیائیان گفت: تا روز سه شنبه در بیشتر نقاط کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود؛ بنابراین افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نیست.

به گفته مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی روز دوشنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی و سه‌شنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی و گیلان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق نقشه های سازمان هواشناسی، امشب در بعضی ساعات سرعت وزش باد در جنوب شرق کشور افزایش می‌یابد که خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد دور از انتظار نیست. همچنین از امروز تا چهارشنبه در شمال غرب و غرب کشور ماندگاری هوای سرد و طی همین مدت افزایش تدریجی ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در نیمه شمالی پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی وضعیت آب و هوا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: وزش باد از عصر امروز، جمعه  ۳۱ فروردین در نیمه غربی استان و مناطق مستعد شدت می‌گیرد  و این پدیده در مناطق بادخیز خراسان رضوی همراه با خسارت خواهد بود.

براساس این گزارش افزایش دما نیز از دیگر پدیده‌های جوی است که از دیروز خراسان رضوی آغاز شده است و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

هم اکنون آسمان در خراسان رضوی صاف است و به جز برخی بارش‌های پراکنده خفیف در مناطق کوهستانی، پدیده خاص دیگری وجود ندارد.

براساس اعلام اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

دمای کنونی  مشهد ۱۵ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۶ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۱ و ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / سامانه بارشی جدید
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است
  • سامانه بارشی امروز از هرمزگان خارج می شود
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۳۰ فروردین
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها