Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@19:01:36 GMT

لیست خروج فرهاد مجیدی را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۶۴۱

لیست خروج فرهاد مجیدی را بشناسید

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با تصمیم فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال ۴ بازیکن به صورت قطعی از استقلال جدا خواهند شد.

سرمربی استقلال به این مدیران باشگاه اعلام کرده که به رشید مظاهری، آزادی، بابک مرادی و فردین رابط نیاز ندارد و این نفرات می‌ توانند تیم خود را انتخاب کنند.

در کنار این بازیکنان احتمال خروج آرش رضاوند هم از استقلال وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن با پیشنهاد فولاد مواجه شده و در صورت توافق با اهوازی ها از این تیم جدا خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور

سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال ملاثانی شرایط سختی را پشت سر گذاشت و در حالی که این تیم بازی حساسی را مقابل فجرسپاسی باید برگزار می‌کرد اجازه ورود به زمین چمن داده نشد و این تیم پشت در‌های بسته ماند.

اکبرپور با انتقاد‌های شدید نسبت به مسئولان استان خوزستان و باشگاه استقلال خوزستان صحبت‌هایش را آغاز کرد و با گلایه‌های شدید نسبت به آنها به گفتگو پرداخت.

سیاوش اکبرپور در ابتدای صحبت‌های خود گفت: امروز تاریخ شوم فوتبال خوزستان بود، باید تاسف خورد برای پایتخت فوتبال ایران که از نظر استعدادی بهترین است، مدیر بی‌کفایت و بی‌لیاقت فوتبال خوزستان را به اینجا رساند، وقتی سه تیم در لیگ برتر دارید و وضعشان اینطور است، این هم وضعیت تیم لیگ یکی می‌شود، ما در خانه و بیرون از خانه غریب هستیم، تمام تلاششان را کردند تا استقلال ملاثانی سقوط کند، من ۱۰ هفته کنار آنها بودم و دیدم بچه‌های شهر خوزستان با غیرت بودند، من امروز نزدیک ۳ ساعت کنار زمین ایستادم و هیچکس را ندیدم، رئیس هیئت فوتبال را ندیدم.

اکبرپور در ادامه انتقاد‌های خود عهنوان کرد: من دوست داشتم استقلال خوزستان در لیگ برتر بمان، اما با این اتفاقاتی که افتاد دل‌چرکین شدم، اتفاق خوبی نیست و من به عنوان یک سرمربی چکار می‌توانم بکنم؟ تیمم را تمرین دادم و آماده مسابقه کردم، آمدیم و در را روی تیم ما باز نکردند! بچه‌های رسانه استان خوزستان که پیگیری می‌کنید اخبار را متوجه شدید که روز تلخ فوتبال خوزستان بود، بازهم تاکید می‌کنم شهری که فوتبالیست‌های زیادی دارد، تیم‌هایشان قهرمان ایران بودند و بازیکنان ملی‌پوش داشتند، مگر می‌شود به تیم شهر کمک نکنید، یک تیم به تیم دیگر کمک نکند!

او افزود: ما یک تیم تنها هستیم که در شهر خودمان غریب هستیم، اگر امروز بازی می‌شد بازی سختی برای فجرسپاسی بود و شرایط تیمی ما خیلی خوب بود، فقط می‌توانم ناراحت باشم به عنوان یک بازیکنی که ۲۰ سال در فوتبال ایران بازی کردم و بازیکن تیم ملی بودم، استانی که در آن مهمان هستم من را پشت در نگه داشت، این استادیوم مال من است نه هیچکدام از مدیران، استادیوم‌هایی که در آنها بزرگ شدم مال شما‌ها نیست، من را پشت در استادیوم نگه داشتید و نفرین بازیکنان و خانواده جوان‌هایی که برای تیم زحمت کشیدند پشت شما خواهد بود.

اکبرپور در واکنش به اینکه باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرده که نامه‌نگاری رسمی صورت نگرفته گفت: من سرمربی استقلال‌ملاثانی هستم و در نامه‌نگاری و مسائل خارج مبحث فنی نمی‌توام دخالت کنم و تیمم را برای مسابقه آماده کرده بودم.

سرمربی استقلال درباره عدم حضور مدیرعامل و هیئت مدیره در کنار تیم عنوان کرد: در جریان باشید اگر میشد کاری را با مذاکره حل کرد انجامش می‌دادیم، با همین فرمان که پیش می‌روند ۳ تیم در استان خوزستان هستند که مدعی سقوط هستند در لیگ برتر و یکی هم استقال ملاثانی مظلوم است، اتفاق خاصی نمی‌افتاد اگر ما در این زمین بازی می‌کردیم، بزرگی نکردند و نگذاشتند بازی کنیم، فقط تاسف می‌خورم که اجازه ندادند بازی کنیم تا نشان دهیم که چه بازیکنان خوب و تیم خوبی داریم.

سیاوش اکبرپور در انتهای صحبت‌های خود کنایه‌ای به باشگاه استقلال خوزستان زد و گفت: امیدوارم در ادامه راه تیم‌هایی که مرام و معرف دارند موفق شوند، چه در لیگ برتر و لیگ یک تیم‌هایی موفق شوند که معرفت دارند، یک روزی جواد نکونام نکته‌هایی به من می‌گفت که فکر می‌کنم درست می‌گفت!

این اتفاقی که افتاد هیچ ربطی به باشگاه ملاثانی نداشت، باشگاه استقلال می‌خواست بازی کند، اما استان نگذاشت، بروید و پیگیری کنید ببینید چه کسی مانع بازی کردن ما شد، در زمین را روی ما باز نمی‌کنند و ما همه ایران را بسیج کردیم، اما نشد، بروید و از مسئولان بپرسید، استقلال خوزستان روی حرفش ایستاد و روی بد فوتبال را امروز به بازیکنان خوزستان نشان داد، آدم‌هایی که برای این تیم خیلی زحمت کشیدند، اتفاق افتاد و حال روحی خوبی ندارم و بیشتر از این نمی‌توانم صحبت کنم.

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!