Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال در خصوص داوری دیدار پرسپولیس و فولاد در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت:

در مجموع قضاوت حسن اکرمی و کمک های آن خوب بود. اگر بازی مساوی می‌شد یا هر نتیجه ای به ضرر پرسپولیس رقم می خورد داور در نتیجه بازی تاثیر گذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

در یک صحنه داور وسط حرفه ای عمل کرد و صحنه ای کمک داور به اشتباه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد را به درستی ادامه بازی اعلام کرد و کمک داور در این صحنه مسلط بر وسط زمین بازی نبود.

کارشناس داوری در مورد ضربه سر احسان پهلوان که به مدافع فولاد برخورد کرد و بازیکنان پرسپولیس معترض به خطای هند و پنالتی بودند گفت:

در این صحنه زمانی که توپ را بازیکن پرسپولیس با ضربه سر می زند مدافع فولاد کاملا با دست باز و به عمد توپ را کنترل کرد و باید خطای پنالتی اعلام می شد.

حیدر سلیمانی در خصوص اعتراض جواد نکونام به صحنه گل پرسپولیس عنوان کرد:

گل پرسپولیس درست بود و شاید اعتراض سرمربی فولاد به این بود که بازیکنان باید توپ را به بیرون بزنند و من خطایی در وسط زمین ندیدم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس پرسپولیس حیدر سلیمانی فولاد خوزستان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی از ساعت 19 فردا پنج‌شنبه یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را مقابل صنعت نفت آبادان برگزار می‌کند که در صورت کسب پیروزی در این بازی شانس صعود موقت به صدر جدول را دارد و کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم برای این بازی مهم، علی‌اصغر مومنی را به‌عنوان داور وسط انتخاب کرده است.

این داور 36 ساله که طی هفت فصل اخیر قضاوت در لیگ برتر را برعهده داشته، دو سال قبل در بازی رفت لیگ برتر داور وسط در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی بود که سرخ پوشان در آن مسابقه به برتری یک بر صفر رسیدند و حالا دوباره برای این بازی، در یک مقطع حساس دیگر انتخاب شده است.

مومنی که جزو داوران پرکار در فصل جاری لیگ برتر بوده، در دور برگشت قضاوت مسابقاتی مثل شمس‌آذر قزوین و آلومینیوم اراک و همچنین استقلال خوزستان و پیکان را برعهده داشته که اکنون باید در بازی صنعت نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان قضاوت کند.

پرسپولیس در بازی فردا شب به دنبال کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است و در سمت مقابل هم صنعت نفت آبادان نمی‌خواهند در این بازی شکست بخورد و به سقوط نزدیک شود.

دیگر خبرها

  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!