Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "عبدالله هندیانی" روز شنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان، افزود: میزان قابل توجهی سوخت به صورت یارانه ای و بدون هیچگونه حسابی برای نظارت و کنترل در اختیار بخش کشاورزی قرار می گرفت.

وی اظهار داشت: صرفه جویی ۱۴ میلیارد لیتر سوخت با وجود اعمال تحریم‌ها و فرایند دشوار تولید نفت گاز و بنزین کار بسیار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پیشگیری ستاد ملی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: همدان یکی از استان های با محوریت کشاورزی است که در حوزه کالاهای اساسی، ماشین آلات کشاورزی و چاه های آب کشاورزی باید تدابیر لازم برای پیشگیری از قاچاق انجام شود.

وی گفت: مدیران جهاد کشاورزی در کنار سازمان صمت باید بیشترین نقش را در مبارزه با قاچاق و فرایند پیشگیرانه این پدیده داشته باشند که شماره گذاری همه ماشین آلات کشاورزی دراین زمینه ضروری است.

معاون پیشگیری ستاد ملی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: در حوزه دامپروری نیز جهاد کشاورزی باید به طور جدی پلاک کوبی دام را اجرایی کند که اقدامی مهم برای نظارت در این حوزه است.

وی با بیان اینکه هنوز شاهد قاچاق دام، آرد و کالای اساسی هستیم بر  استفاده از ظرفیت تبصره چهار ماده ۱۸ برای جلوگیری از قاچاق این کالاها تاکید کرد.

معاون پیشگیری ستاد ملی مبارزه با قاچاق کالا گفت: استان همدان شاهراه چند فرایند مبارزه با قاچاق است و باید در دسته بندی استان ها علاوه بر توجه به مرزها به استان هایی نظیر همدان به عنوان شاهراه ارتباطی نیز توجه شود.

به گفته وی، اگر بتوان در استان های شاهراه و مرزی تعامل دو سویه ایجاد کرد می توان برنامه ها و اهداف خود در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر را نیز به نحو شایسته اجرایی کنیم.

برچسب‌ها استان همدان قاچاق سوخت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان قاچاق سوخت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان قاچاق سوخت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها نموده و در بازرسی از این کامیون‌ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.
 فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج  دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • اسلامی: ارزش سوخت فسیلی صرفه‌جویی شده در نیروگاه بوشهر ۸ میلیارد دلار است
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • صرفه‌جویی ۱۵۲ میلیون دلاری در پرداخت یارانه سوخت با اسقاط خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ضرورت ایجاد تحولی در عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آذرشهر
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر