Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: می دانستیم که آنها منتظر اشتباه ما بودند، می‌توانستیم بازی را در نیمه اول برنده به میدان برویم. می‌دانستیم اگر اشتباه کنیم تنبیه مان می‌کند و به ضررمان می‌شود. نیمه اول خیلی خوب بودیم و با ذهن برنده به میدان رفتیم اما متاسفانه از موقعیت ها استفاده نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در نیمه دوم به بازیکنانم گفتم پرسپولیس نمی‌تواند به ما گل بزند، مگر اینکه خودمان اشتباه کنیم، همین اشتباه هم افتاد و دو بازیکن ما به هم خوردند و لبشان پاره شد. شاید این توقع بیجایی باشد که از بازیکنان حریف فیر پلی بخواهیم. در بازی با فجر هم همین اتفاق برای ما افتاد و آنها بازی را ادامه دادند. من خودم دوست دارم که بازی درگیرانه باشد و ادامه پیدا کند. روی اشتباه ساده گل خوردیم و بعد از آن پرسپولیس 5 دفاعی بازی کرد و جلوی موقعیت‌های ما را گرفتند. در همین شرایط اگر پاتوسی دقت می‌کرد، می‌توانست گل بزند.

نکونام تاکید کرد: در کل تیمم خوب بازی کرد، با اینکه شرایط دو تیم مساوی نیست، اما حق تیم ما باخت نبود. از یک نکته ناراحتم که دو بازی را در آزادی باختیم که حق تیم ما یک امتیاز بود. امیدوارم در نیم فصل دوم با یارگیری های که داریم، روند بهتری را داشته باشیم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه ارزیابی تان از شرایط فولاد در نیم فصل اول چیست، گفت: به اهداف و عملکردی که خودم مدنظر داشتم به آن رسیدیم. یک معضل بزرگ داریم و امروز دو بازیکن خود یعنی بوحمدان و آبشک را با مصدومیت و به ناچار بازی دادیم. در این شرایط در برخی پست‌ها تیم ما خالی است و این ضربه می‌زند و نیاز به یار داریم. در مجموع امتیازاتی که لازم بود را جمع کردیم.

وی در مورد درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم گفت: فردا نگویند نکونام دروغ گفته است، اما وقتی من به صحنه رسیدم، خبری نبود و فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی باشد.

نکونام در مورد معاوضه حردانی با چند بازیکن استقلال گفت: مذاکراتی که صورت گرفت یک طرفه و به ضرر تیم ما بود و به همین دلیل موافقت نکردم و همه چیز تمام شد.

سرمربی فولاد در مورد معاوضه شیمبا با بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: در کل تیم ما بازیکن ندارد که بخواهیم بدهیم. شمیبا را اگر بیرون بگذاریم چه کسی را بازی بدهیم؟ 2 سال است که بازیکن جذب نکرده‌ایم و تیم‌های دیگر اگر بازیکن نگیرند و گران قیمت هم نباشد، صدایشان در می‌آید. می‌خواهیم که تیم‌های دیگر به ما کمک کنند، چون نماینده فوتبال ایران در آسیا هستیم و اگر خدایی ناکرده نتیجه نگیریم به ضرر فوتبال ایران و سهمیه آن در سال آینده می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی در این مورد با مربیان و مدیرعامل تیم صحبت می‌کنم،  از یک سری مسائل خنده‌ام می‌گیرد. چطور نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. مثلا با یک بازیکن صحبت کردیم و گفتند بارسلونا می‌خواهد 18 میلیارد به او پول بدهد. این ارقام را ما اصلا نمی‌توانیم و ترجیح می‌دهیم در این فوتبال هفتم و هشتم شویم. تیم‌های دیگر چنین  هزینه ای می‌کنند، اما ما نمی‌توانیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد شکست فولاد مقابل پرسپولیس تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!

کریستیانو رونالدو در بازی النصر و ابها، هت‌تریک کرد و البته دو گل آن روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید.

طرفداری | رونالدو بار دیگر نشان داده ذهنیت برنده دارد.

کریستیانو رونالدو؛ بازیکنی که خیلی‌ها را عاشق فوتبال کرد و در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. رونالدو اکنون در لیگ عربستان حضور دارد و با پیراهن النصر در مستطیل سبز حاضر می‌شود. بسیاری از کارشناسان، همیشه ذهنیت برنده رونالدو را تحسین کرده‌اند. تفکری که باعث می‌شود او به خودش و کاری که انجام می‌دهد ایمان داشته باشد. وقتی خودمان به خودمان ایمان نداشته باشیم، می‌خواهیم سایر افراد ما را باور کنند؟

گوستاوو ماچادو که کارشناس لب‌خوانی است و دنبال کنندگان زیادی در فضای مجازی دارد، صحبت‌های رونالدو پیش از دومین کاشته به ابها را رمزگشایی کرده است. رونالدو می‌گوید:

می‌دانی بهترین هستی، می‌دانی بهترین بازیکن و گلزن تاریخ هستی، تو بهترینی و این کاشته را هم گل می‌کنی!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!