Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران همزمان فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در کردستان خبر داد و گفت: اکران این فیلم‌ها در سینما بهمن سنندج و از ۱۵ بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.

عبیدالله رستمی در نشست مجازی با خبرنگاران استان اظهار کرد: برای هشتمین سال متوالی امکان اکران همزمان جشنواره فیلم فجر در استان در ایام دهه مبارک فجر  با همکاری سازمان امور سینمایی وزارت متبوع فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکران فیلم های جشنواره چهلم از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در پردیس سینمایی بهمن سالن های شماره یک و ۲ با همکاری سازمان و نهادهای مربوطه انجام می شود.

دبیر هشتمین دوره اکران همزمان جشنواره فیلم فجر در کردستان اضافه کرد: تلاش کردیم فیلم های جشنواره فیلم فجر در سینمای های دیگر استان از جمله سینمای مهر سقز، آزادی بیجار و کردستان مریوان اکران شود اما با توجه به شرایط و مقررات جشنواره و نوع تفاهم نامه سازمان سینمایی با دبیرخانه فیلم فجر این مهم بجز در مراکز استان‌ها در هیچ شهر دیگری امکان اجرایی شدن ندارد.

رستمی با اشاره به اینکه رزرو بلیط فیلم‌های جشنواره فجر تنها از طریق سامانه های اعلامی انجام می‌شود، گفت: علاقمندان می‌توانند از طریق سه سایت www.irantic.com،   www.cinematicket.org و www.gisheh۷.com اقدام به تهیه بلیط کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی از ۷۰ درصد ظرفیت سالن‌های سینما برای پذیرش مردم استفاده می‌شود، یادآور شد: با هماهنگی های انجام شده با سازمان امور سینمایی وزارت ارشاد تمامی فیلم های بخش سودای سیمرغ در این دوره از جشنواره در استان در سالن شماره یک و ۲ پردیس سینمایی بهمن سنندج  اکران می  شود.

دبیر هشتمین دوره اکران همزمان جشنواره فیلم فجر کردستان افزود: به دلیل شیوع کرونا و نیمه تعطیل بودن مدارس  امسال هم همچون پارسال  بخش سیمرغ و پروانه ها که مخصوص مدارس و کودکان و نوجوانان بود برگزار نمی شود.

رستمی ضمن قدردانی از نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی استان برای همکاری در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر به ویژه اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر، گفت:  این برنامه در سطح استان با همکاری استانداری کردستان، پردیس سینمای بهمن سنندج، دفتر انجمن سینمای جوانان  و موسسه فرهنگی هنری سیما ژیار کردستان برگزار می شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره فیلم فجر فیلم های جشنواره اکران همزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/مراسم چهلمین روز در گذشت آیت الله امامی کاشانی

مراسم چهلمین روز در گذشت آیت الله « محمد امامی کاشانی» عصر چهارشنبه ( ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) در مجموعه سرچشمه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • عکس/مراسم چهلمین روز در گذشت آیت الله امامی کاشانی
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • بلاتکلیفی در اکران «مست عشق»
  • دلیل تعویق اکران «مست عشق» مشخص شد
  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد