Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@19:46:11 GMT

علاقه استون ویلا به جذب رودریگو بنتانکور

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۸۲۰

استون ویلا در ادامه پروژه تقویت ترکیب، هافبک اروگوئه ای یوونتوس را زیر نظر دارد. 

استون ویلا، رودریگو بنتانکور را می خواهد.

به گزارش طرفداری، استون ویلا در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان 2022 احتمالا بهترین عملکرد را میان باشگاه های اروپایی داشته است، آنها بازیکنان سرشناسی چون فیلیپه کوتینیو، رابین اولسن و لوکاس دینیه را به ترکیبشان اضافه کردند و قرارداد دروازه بان آرژانتینی ملی پوششان، امیلیانو مارتینز را نیز تمدید کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استون ویلا در ادامه این پروژه تقویت ترکیب، یک بازیکن دیگر را این بار در خط هافبک زیر نظر گرفته است: رودریگو بنتانکور. باشگاه بیرمنگامی به جذب بنتانکور علاقه مند است و البته که باشگاه یوونتوس هنوز هیچ پیشنهادی برای هافبک 24 ساله اروگوئه ای دریافت نکرده، از نظر استیون جرارد، بنتانکور یک گزینه عالی برای رقابت با داگلاس لوئیز محسوب می شود. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در مورد فعالیت بیانکونری در بازار نقل و انتقالات زمستانی این چنین گفته است:

ما هیچ فعالیت نقل و انتقالاتی در ماه ژانویه نخواهیم داشت. 

بدین ترتیب پس از آرتور ملو و آرسنال، بنتانکور دیگر هافبک یوونتوس است که مورد توجه باشگاه های لیگ برتر قرار گرفته است. در ضمن علاوه بر رودریگو بنتانکور، گفته شده که بوبکر کامارا، هافبک دفاعی مارسی نیز در لیست استون ویلا حضور دارد.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رادوشوویچ از پرسپولیس شکایت کرد کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سعید عزت اللهی: وقتی نوجوان بودم بازی های الغرافه را دنبال می کردم احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین در صورت جراحی کردن مارسلو ۳ جلسه از همراهی رئال مادرید محروم شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رودریگو بنتانکور استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

من تا پایان فوتبالم در رئال می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو از سال 2019 برای رئال بازی می‌کند و سرمایه‌گذاری روی او کاملا جواب داده است. او وقتی 18 ساله بود از سانتوس خریده شد و حالا بازیکن ثابت و بی‌جانشین در ترکیب کارلو آنچلوتی است.

رودریگو دیشب برابر بارسا با وجود خستگی کار را از ابتدا شروع کرد و هرچند گل نزد ولی خوب و موثر بود. ستاره برزیلی بعد از برتری 3-2 رئال در ال‌کلاسیکو گفت: «این یک پیروزی تیمی و به‌خاطر ایمان و DNA رئال بود. حالا چیزی تا قهرمانی فاصله نداریم و باید در هفته‌های پیش رو کار را تمام کنیم.»

رودریگو در مورد شایعات جدایی‌اش در صورت انتقال امباپه گفت: «خیر، من عاشق رئالم و می‌خواهم تا پایان فوتبالم اینجا بمانم. امیدوارم در رئال بازنشسته شوم.»

رودریگو از کارلتو نیز تمجید کرد: «آنچلوتی برای من مثل یک پدر است و نقش مهمی در پیشرفتم داشته است.»

دیگر خبرها

  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • من تا پایان فوتبالم در رئال می‌مانم