Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پرسپولیس در مورد شرایط تیمش بعد از بازی با فولاد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی در مورد برتری مقابل فولاد خوزستان گفت: فولاد نمایش خوبی داشت و از ابتدا تا پایان خوب بازی کردند و ما را تحت فشار گذاشتند ولی بچه های ما تلاش زیادی داشتند و توانستیم ببریم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس توضیح داد: شرایط را گفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این همه مشکلات در حال بازی کردن هستیم و کارمان را می‌کنیم. متاسفانه دراین چند ساله همین بوده است و وزارت هم کاری برای ما انجام نمی‌دهد و اوضاع ما همین است.

کاپیتان پرسپولیس در مورد بسته شدن پنجره گفت: مشخص است ولی کاری انجام نمی‌شود باید هم بسته شود. اتفاقا خوب شد با این شرایط که متاسفانه همه چیز به ضرر ماست. بیایید شرایط ما را ببینید همه چیز را متوجه می‌شوید. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سیدجلال حسینی پرسپولیس سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید

در این دیدار ایوب فصاحت و محمد شیخ حسینی به بررسی راهکاری همکاری بیشتر و الزامات تقویت اتحادیه ها و تعاونی های بزرگ‌مقیاس پرداختند.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: هر دو مجموعه از نهادهای تخصصی و توسعه ای حوزه تعاون هستند، ما برای ارائه خدمات بهتر به تعاونگران روستایی، تعامل و ارتباط خود با سازمان تعاون روستایی را افزایش می دهیم. روستا همواره پشتوانه مهم اقتصاد بوده و مظهر و منشا تولید و محصولات است.

شیخ حسینی گفت: بانک توسعه تعاون در طرح اشتغال روستایی و عشایری مدت ها بالاترین عملکرد را در میان بانک های عامل داشت، بانک این آمادگی را دارد تا در طرحهای تبصره ای و بودجه ای، نگاه و توجه ویژه ای به روستا و تعاون داشته باشد.

این مقام بانکی تاکید کرد: در سال جدید مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری کماکان در مسیر حمایت از تولید گام برمی داریم، اعتقاد داریم تعاون در تحقق شعار راهبردی «جهش تولید با مشارکت مردم» نقش اساسی بر عهده دارد، تمامی برنامه های بانک در همین مسیر است، تعامل با سازمان تعاون روستایی نیز در این میان بسیار ارزنده و راهگشا است.

ایوب فصاحت رییس سازمان تعاون روستایی گفت: بانک توسعه تعاون در حوزه بانکداری توسعه ای عملکردی مناسب داشته است، ماموریت ها و رسالت های مشترکی میان دو مجموعه وجود دارد، هر دو نهاد می توانند با همکاری و تعامل، خدمات بهتری به جامعه هدف اعم از تعاونگران و روستاییان ارائه دهند، ارتقای سطح تولید و اشتغال در مناطق روستایی از مهمترین اهداف هر دو مجموعه بوده است.

دیگر خبرها

  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید