Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@23:19:28 GMT

سعید معروف در راه لیگ ترکیه

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۸۶۵

سعید معروف در راه لیگ ترکیه

سعید معروف ملی پوش والیبال ایران که بعد از المپیک توکیو از تیم ملی خداحافظی کرد اکنون در آمریکا به سر می برد. طبق ادعای سایت ایتالیایی volleynews سعید معروف قرار است در لیگ والیبال ترکیه و تیم والیبال فنرباغچه بازی کند.

سایت ایتالیایی نوشت: تیم ترکیه ای با سعید معروف تاپایان فصل قرارداد امضا کرده و این موضوع می تواند نقطه عطفی برای فنرباغچه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معروف که سه فصل گذشته در چین حضور داشت در اکتبر امسال ۳۷ ساله می شود. ملی پوش والیبال ایران در پایان المپیک توکیو از تیم ملی خداحافظی کرد و به آمریکا رفت و در آنجا با تیم های جوانان و دانشگاه ها همکاری کرد.

این صحبت ها در حالی مطرح می شود که سایت رسمی باشگاه فنرباغچه تاکنون صحت این خبر را تایید یا رد نکرده است. سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران است که برای فنرباغچه بازی می کند و اگر معروف هم به خدمت این تیم درآید می توان شاهد حضور دو ملی پوش والیبال ایران در تیم فنرباغچه بود.

بیشتر بخوانید:

کلین‌شیت پرسپولیس در روز تاریخ‌سازی سیدجلال قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف مقدماتی جام جهانی 2022 در آفریقا برد دلچسب در آغاز نیم فصل دوم

251 254

کد خبر 1595290

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: والیبال سعید معروف ملی پوش والیبال ایران سعید معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران که قرار است به زودی به تهران سفر کند، و ایران را در لیگ ملتهای والیبال همراهی کند، باشگاه جدیدش را انتخاب کرد.

باشگاه سئول ووری کارد کره جنوبی، دیروز اعلام کرد که با پائز برای فصل آینده قرارداد بسته است و این مربی برزیلی فصل بعد در این لیگ خواهد بود.

پائز که در فصلی که گذشت در تیم پادولیانی اوکراین دو قهرمانی حذفی و سوپر کاپ و یک نایب قهرمانی لیگ را کسب کرده بود، حالا باید دید در لیگ کره جنوبی چه خواهد کرد. تیم سئول فصل گذشت نتوانست به فینال لیگ کره برسد و حالا با موریسو موتا پائز به دنبال قهرمانی است. این باشگاه کره ای علاوه بر پائز، با واتانارا سیریل دستیار پائز نیز قرارداد بست.

لیگ برتر والیبال کره جنوبی از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه خواهد داشت. او پس از پایان لیگ ملتهای والیبال به سئول سفر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • اسرائیل می‌خواهد برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • سلاح معروف ایرانی این بار معادلات آفریقا را تغییر می‌دهد
  • سوپرگل سعید عزت‌الهی در امارات (فیلم)
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • تغییر چهره این بازیگر معروف کره‌ای در ۵۲ سالگی/ عکس
  • خداخافظی یکی از بازماندگان نسل طلایی ایران
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد