Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری از هفته شانزدهم لیگ برتر از سد فولاد خوزستان گذشت.

خبرگزاری میزان - هفته شانزدهم و آغازین دور برگشت لیگ برتر فوتبال عصر امروز (شنبه) با برگزاری دو دیدار حساس در شهر‌های رفسنجان و تهران آغاز شد که در دومین و حساس‌ترین بازی امروز تیم پرسپولیس از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فولاد خوزستان بود که در پایان این دیدار زیبا و مهیج تیم پرسپولیس با تک گل مهدی عبدی در نیمه دوم از سد شاگردان جواد نکونام گذشت تا به همسایگی استقلال در صدر جدول برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این بازی بازیکنان پرسپولیس صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* سید جلال حسینی

*بازی سختی بود. با یک تیم خوب بازی داشتیم و ما را تحت فشار گذاشتند اما بازیکنان ما خیلی تلاش کردند.

*شرایط را گفتیم و با وجود به مشکلاتی که هست پیش می‌رویم. کار خود را می‌کنیم اما در این چند سال همین بوده است و وزارت ورزش کاری نمی‌کند.

*وقتی برای پرسپولیس کاری نمی‌کنند همین می‌شود. اتفاقا خوب شد که پنجره باشگاه بسته شد. با این شرایط همه چیز به ضرر ماست. وضعیت زمین تمرین ما را هم باید ببینید.

* علی شجاعی

* بازی خیلی خوب و سختی بود. فولاد تیم بسیار خوبی است و خیلی خوب بازی کرد. خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم.

* اجازه بدهید در مورد مسائل مالی بزرگتر‌های تیم صحبت کنند. سیدجلال حسینی و بقیه صحبت می‌کنند، در مورد این مسائل من صحبت نکنم بهتر است.

* بله، درویش دیروز(جمعه) در تمرین حاضر شد و امروز هم بعد از بازی در رختکن حاضر شد.

* امکانات واقعاً خوب نیست. باید زمین تمرین را ببینید واقعاً نمی‌شود تمرین کرد. این واقعیت است. متأسفانه اوضاع خوبی نیست. واقعیت این است که شرایط سختی را در نیم‌فصل داشتیم، اما خدا را شکر با این وضعیت توانستیم امتیازات خوبی را جمع کنیم. امیدوارم در نیم‌فصل دوم شرایط درست شود. اولین چیزی که نیاز داریم زمین تمرین است که متأسفانه نداریم. مشکلات دیگری هم وجود دارد که امیدوارم درست شود.

 

بیشتر بخوانید: واکنش مدیر عامل پرسپولیس به پرونده اوساگونا و صحبت‌های گل‌محمدی

ادامه دارد ...

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس فولاد خوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین امروز پرسپولیس پس از برگزاری جلسه فنی از سوی اوسمار ویه را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوت‌زنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

* تمرین امروز در حالی حدود یک ساعت به طول انجامید که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087799

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس