Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمنی راهی بیمارستان شد.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ پس از بازی هفته شانزدهم پرسپولیس برای مداوا به بیمارستان رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، پس ازپایان دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان، متاسفانه مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال کشور راهی بیمارستان شد.

حجت الله بهمنی که در پایان دیدار امروز پرسپولیس و فولاد مشغول انجام هماهنگی های لازم برای نشست‌های خبری بود، در برخورد با سازه‌های موجود در راهروی ورزشگاه آزادی، از ناحیه صورت دچار جراحت شد و برای مداوا و پانسمان راهی بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رادوشوویچ از پرسپولیس شکایت کرد کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سعید عزت اللهی: وقتی نوجوان بودم بازی های الغرافه را دنبال می کردم احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین در صورت جراحی کردن مارسلو ۳ جلسه از همراهی رئال مادرید محروم شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: راهی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس

طرفداری | ناکامی فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم احتمال برکناری مدیرعامل این باشگاه را افزایش می‌دهد.

فولاد در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر نتایج ضعیفی کسب کرد اما این روند در نیم‌فصل دوم هم ادامه یافت  در حالی که تغییرات مداوم مدیریتی و فنی هم تغییری در روند این باشگاه ایجاد نکرد.

عبدالله ویسی که به تازگی کار خودش را در اهواز آغاز کرده شاید فرصت بیشتری برای تغییر شرایط پیدا کند اما وضعیت مدیریت این باشگاه کاملا متفاوت است. ماجرای جنجالی انتخاب سرمربی جدید، مذاکرات بی نتیجه با یحیی گل‌محمدی، محمد ربیعی و مخالفت کارخانه ذوب‌آهن و از همه بدتر امضای قرارداد با مهدی رحمتی و در نهایت انتخاب ویسی سریال اشتباهات رضاییان را تکمیل کرده و سرپرست موقت این باشگاه که هنوز حکم مدیرعاملی را نیز دریافت نکرده در سخت‌ترین شرایط ممکن قرار دارد. در صورت عدم نتیجه‌گیری فولاد در بازی هفته بیست‌وچهارم مقابل مس برکناری سرپرست این باشگاه با توجه به فشارهای بیرونی و نارضایتی مدیران شرکت و اعضای هیات‌مدیره همچنین هواداران فولاد کاملا محتمل به نظر می‌رسد.

مدیران شرکت فولاد بر این باور هستند که مدیریت موقت ماه‌های اخیر با وجود افزایش چشمگیر هزینه‌ها و اقدامات جنجالی بی‌نتیجه هیچ تاثیر مثبتی در روند حرکت تیم نداشته و بالعکس فولاد را در موقعیت سخت‌تری قرار داده که خطر سقوط را بیش از هر زمان دیگری احساس می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی
  • مهار آتش سوزی یک مهمانپذیر در مشهد
  • لزوم اخذ مجوز ماده ٢٣ برای بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند
  • مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • روایت ترسناک مبارزه زن ۶۰ ساله و خرس در پیرانشهر +تصویر دلخراش
  • جدال زن ۶۰ ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر/ روایت ماجرا از زبان پسرش+ تصویر دلخراش زن در بیمارستان
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران