Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان تیم‌های فوتبال پدیده و آلومینیوم پیش از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود سیدعباسی در نشست خبری پیش از دیدار پدیده مقابل آلومینیوم گفت: مقابل تیم خوب آلومینیوم بازی داریم. با توجه به نتایج این تیم و کادر فنی خوبی که دارند، انتظار یک بازی سخت را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلومینیوم از معدود تیم‌‌هایی است که در بدو ورود به لیگ برتر نشان داده ثبات خوبی از لحاظ ساختار و بازیکن دارد و امسال هم از نتایج‌شان مشخص است که چقدر تیم خوبی هستند.

وی اضافه کرد: ما هم روند رو به رشدی با وجود مشکلات داشتیم. در چند بازی نتوانستیم از همه پتانسیل‌مان استفاده کنیم ولی مصدومان که برگشته‌اند عملکرد خوبی ارائه داده‌‌اند. آماده هستیم و امیدواریم فردا بازی خوبی ارائه دهیم. سرمربی پدیده درباره غایبان تیمش تصریح کرد: مجتبی بیژن، مهرداد بایرامی، محمدعلی کاظمی، آزاد جعفرزاده، ابوذر صفرزاده و ابوالفضل جلالی‌راد را در اختیار نداریم.   خطیبی: به پدیده نگاه ته‌جدولی نداریم   رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که به هیچ عنوان این نگاه را نداریم که با تیم پایین جدول بازی داریم. این تیم در سه چهار هفته گذشته شکل بازی‌اش عوض شده و بازی‌های خوبی ارائه کرده است. به بازیکنانم این موضوع را گفتیم و به خوبی حریف‌مان را آنالیز کرده‌ایم. قطعاً بازی سختی با تیم پدیده خواهیم داشت. وی اشاره کرد: امیدوارم فردا در زمین خودمان ابتدا یک بازی زیبا و تماشاگرپسند داشته باشیم و بعد از آن با امتیاز کامل برای تیم ما همراه باشد. در این بازی، میلاد فخرالدینی و محمود قائدرحمتی را در اختیار نداریم، ولی بقیه بازیکنان آمادگی کامل دارند تا بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم. خطیبی درباره کیفیت نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: از لحاظ فنی اوایل فصل خیلی خوب بود و همه تیم‌‌ها شرایط خوبی داشتند. فکر می‌کنم بعد از هفته هفتم که بازی‌ها فشرده‌تر شد تیم‌ها از لحاظ بدنی اُفت کردند. کیفیت زمین‌ها نیز خیلی مؤثر بوده است، چون در فصل زمستان اکثر تیم‌ها زمین‌های خوبی نداشتند. در لیگ به غیر از سه چهار زمین خوبی که داریم بقیه زمین‌ها نامناسب هستند و این موضوع کیفیت مسابقات را پایین آورده است. امیدوارم در مدت تعطیلی سازمان لیگ تدابیری اتخاذ کند که در نیم‌فصل دوم تیم‌ها شرایط زمین‌های‌شان را درست کنند. زمین در کیفیت فنی بازی‌ها خیلی اثرگذار است. سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره برنامه‌های تیمش در تعطیلات نیم‌فصل و بحث ممنوعیت برگزاری اردوی خارجی یادآور شد: این مسائل تصمیماتی است که برای همه تیم‌ها، ولی ما فکر و ذکر‌مان بازی فرداست. برنامه‌های بعد از این بازی را به باشگاه ارائه کردم و الان فقط به بازی‌ فردا فکر می‌کنیم تا بعداً درباره برنامه‌ها صحبت کنیم. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خوبی ارائه زمین ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ همانطور که علیرضا بیرانوند در پرسپولیس بی جانشین به نظر می‌آید سیدحسین حسینی هم تقریبا در استقلال همین وضعیت را دارد. آخرین باری که استقلال بدون حسینی به میدان رفت، بازی هفته پایانی فصل گذشته مقابل تراکتور بود که ریکاردو ساپینتو، سینا سعیدی‌فر را جانشین حسینی درون دروازه کرد و آبی‌ها در آزادی سنگین‌ترین شکست تراکتور و پرگل‌ترین پیروزی خود را در تاریخ لیگ برتر رقم زدند.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

حالا هم دقیقا همان اتفاق برای استقلال در حال رخ دادن است؛ البته الان ۳ امتیاز بازی با تراکتور اهمیت زیادی برای شاگردان جواد نکونام دارد و غیبت احتمالی حسینی اتفاق نگران کننده ای برای آبی ها خواهد بود. سیدحسین حسینی پس از اظهاراتی که در پایان بازی با شمس آذر قزوین داشت، با محرومیت یک جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی روبرو شد تا دیدار هفته بیست ‌و پنجم مقابل تراکتور را از دست بدهد. حالا با محرومیت حسینی، یک فرصت اجباری نصیب محمدرضا خالدآبادی شده تا در تبریز درون دروازه آبی‌ها قرار بگیرد.

خالدآبادی فصل گذشته یک سال درخشان را در هوادار پشت سر گذاشت و به عنوان پدیده دروازه‌بانی ایران راهی استقلال شد. با این حال به دلیل حضور سیدحسین حسینی در ترکیب اصلی، خالدآبادی فقط در دو بازی دوستانه برای استقلال به میدان رفته و قطعا غیبت حسینی و قرار گرفتن او در بازی حساس مقابل تراکتور تاحدودی می تواند برای آبی‌ها نگران کننده باشد. باید دید شاگردان نکونام می توانند با دروازه‌بان جوان خود سومین شکست متوالی را برای تراکتور را رقم بزند یا نه. البته اگر عملکرد خالدآبادی هم مثل امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم پرسپولیس باشد قطعا اتفاق خوبی برای استقلال رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228189 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • تعطیلات ۲ روزه آخر هفته از نگاه دولت رئیسی /واردات خودرو به کجا رسید؟
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند