Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@05:08:46 GMT

خودروی اپل با طراحی عجیب و کابین تخم‌مرغی شکل

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۹۳۶

اپل یکی از شرکت های محبوب و پرطرفدار در جهان می باشد.اپل هر ساله در ایران جزو پر فروش ترین گوشی ها است. اصالت شرکت اپل،آمریکایی است.

تصاویری از یک خودروی عجیب در فضای آنلاین دست به دست می‌شود که به طراحی پیشنهادی برای خودروی آینده اپل اشاره می‌کنند. این تصاویر توسط یک دانشجوی طراحی به نام دوانگا بورا کشیده و ساخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ماشین انتزاعی به یک سیستم چرخشی 360 درجه مجهز بوده و در دسته وسایل نقلیه خودران قرار می‌گیرد.

تنها دو صندلی در فضای حبابی شکل خودرو جای می‌گیرد و حریم شخصی سرنشینان به خوبی حفظ می‌شود. با این وجود، طراحی‌ها بیانگر یک کابین نسبتاً راحت هستند، به طوری که مسافران حین سفرهای کوتاه شهری یا حتی مسافت‌های طولانی‌تر، اصلاً احساس خستگی نمی‌کنند.

ناگفته نماند که احتمال استقبال کمپانی کوپرتینویی از این اثر هنری چندان زیاد نیست. با این حال، هنوز مشخص نشده که خودروی آینده اپل با چه ظاهری ساخته خواهد شد، چراکه غول فناوری عجله‌ای در عرضه آن ندارد. منابع موثق بر این باورند که اپل ممکن نیست زودتر از سال 2025 از خودروی انحصاری خود رونمایی کند. این شرکت هم‌اکنون مشغول سروکله زدن با جمعی از تأمین‌کنندگان کره جنوبی است تا بتواند ساخت باتری را به آنها محول کند.

با این وجود، اپل گزینه‌های متعددی برای ساخت خودرو پیش رو دارد. پس از مشورت با تعدادی خودروسازی قدیمی و البته شکست در رسیدن به یک نتیجه مؤثر، به نظر می‌آید اپل به سمت سرمایه‌گذاری مشترک با ال‌جی و مگنا کشیده شده است.

اپل وسواس خاصی در ساخت خودروی آینده خود به خرج می‌دهد، ولی تحلیلگران بر این باورند که غول تکنولوژی قادر است پروژه را در سال جاری آغاز کند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اپل خودروی اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی شبیه‌ساز آموزش پزشکی با قابلیت ویزیت مجازی بیماران

سعیدی مدیر توسعه یک شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت دانش بنیان با اتکا بر جوانان نخبه توانسته  یک شبیه ساز آموزش پزشکی ویژه دانشجویان قبل از ورود به آموزش بالین در بیمارستان ها را  طراحی کند.

وی افزود: شبیه ساز طراحی شده دارای این قابلیت است که دانشجوی پزشکی به صورت مجازی بیمار را ویزیت و از او شرح حالش را دریافت کند. 

مدیر توسعه یک شرکت دانش بنیان  بیان کرد: دانشجویان رشته پزشکی با استفاده از این شبیه ساز می توانند معاینه عمومی و تخصصی را بر روی بیمار انجام دهند و با دیدن نتایج آزمایش و تصویر تشخیص نهایی را بدهند.

وی  تاکید کرد: یکی دیگر از قابلیت های این شبیه ساز این است که تصمیم های نادرست و پرخطر را اعلام می کند و در پایان امتیاز به دانشجو می دهد. قیمت تمام شده بسیار کم تر از خرید یک اپلیکیشن خارجی است.

مدیر توسعه این شرکت دانش بنیان  ادامه داد: این شبیه ساز مکمل برنامه های آموزشی دانشگاه است و این مدل با این تکنولوژی مشابه خارجی ندارد و دانش آن کالا بومی است.

وی گفت: این شبیه ساز با قطع اینترنت بین المللی قابلیت خودش را از دست نخواهد داد و قادر خواهد بود تا با اینترنت ملی به کار خود ادامه بدهد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ۶ روند فناوری که آینده صنعت خودروسازی را شکل می‌دهند
  • عکس| چگونه آمالگام دقیق‌ترین ماکت‌های جهان را می‌سازد؟
  • (عکس) چگونه آمالگام دقیق‌ترین ماکت‌های جهان را می‌سازد؟
  • طراحی جنگنده های آینده با هوش مصنوعی (عکس)
  • کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با استفاده از خودروهای برقی
  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز
  • طراحی شبیه‌ساز آموزش پزشکی با قابلیت ویزیت مجازی بیماران
  • توربو تیتان 3 ؛ عجیب ترین کامیون آمریکا (عکس)
  • چین کم‌مصرف‌ترین و کارآمدترین تراشه هوش مصنوعی را ساخت