Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@22:59:01 GMT

مشارکت پست اصفهان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۹۶۲

مشارکت پست اصفهان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

ایسنا/اصفهان مدیرکل پست استان اصفهان گفت: این اداره کل در آستانه برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، آماده خدمت به مردم است و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به بهترین نحو، وظایف و نقش خود را ایفاء کنیم.

حمید باقری در آستانه برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب، اظهار کرد: در راستای عدالت ارتباطی که در جامعه برقرار شده خوشبختانه توانستیم در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و همچنین نخستین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان به‌عنوان خادم مردم در ارائه خدمات پستی به‌صورت مطلوب عمل کرده و عدالت فرهنگی محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به نقش پست در نمایشگاه مجازی کتاب، گفت: زیرساخت‌هایی که در پست فراهم شده در راستای توزیع مویرگی است و با تمام توان، پشتیبان دومین نمایشگاه مجازی کتاب هستیم.

مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به تعداد موزعین در استان، افزود: در استان اصفهان به ازای هر پنج هزار نفر یک واحد پستی و به ازای ۱۰۲ کیلومتر مربع یک واحد پستی داریم، به عبارتی پوشش جمعیتی و مساحتی کل استان را داریم. 

وی اضافه کرد: این اداره کل با داشتن ۱۲۰ خط ارتباطی روزانه حداقل دو مراجعه به مراکز پستی در شهرستان‌های استان دارد و از مراکز شهرستان‌ها به روستاها حداقل هفته‌ای سه روز ارتباط برقرار می‌شود و در تمام نقاط کشور توزیع مرسولات به‌صورت مویرگی انجام می‌شود و با این زیرساخت‌ها آماده برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب هستیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل پست استان اصفهان، باقری با بیان اینکه استان اصفهان هاب پستی مرکزی کشور است، ادامه داد: به غیر از چهار استان با همه استان‌های کشور ارتباط زمینی، فیزیکی و مستقیم داریم.

وی ادامه داد: آموزش ناشران مبنی بر نحوه بسته‌بندی و آدرس‌نویسی، هماهنگی به منظور جمع‌آوری کتب، برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری مرسولات، ارسال مستقیم کتب به سایر استان‌ها به منظور صیانت از کتب در باکس ویژه از جمله اقدامات اداره کل پست استان است.

مدیرکل پست استان اصفهان اظهار کرد: از ناشران نمایشگاه مجازی کتاب استان درخواست می‌کنیم آدرس گیرنده به‌صورت دقیق، صحیح و گویا به همراه شماره تلفن ثابت و همراه خریدار را درج کنند تا در توزیع با مشکل مواجه نشویم.

 وی اضافه کرد: پس از تحویل بسته کتاب به باجه پستی پیامی به خریدار کتاب ارسال می‌شود که مرسوله در اختیار پست قرار گرفت. از این پس مسئولیت کتاب‌ها بر عهده پست است که سعی می‌کنیم در فواصل زمانی اعلام‌شده به دست مخاطب برسد.

گفتنی است؛ در اولین دوره از نمایشگاه مجازی کتاب در مدت ۱۰ روز در استان اصفهان تعداد ۱۱۷۱۴ فقره حاوی مرسولات نمایشگاه از ناشران در استان اصفهان دریافت و تعداد ۶۷۵۲۵ فقره مرسوله که حاوی حدود ۱۰۰۰۰۰ جلد کتاب بود به خریدان کتاب از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تحویل شد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب از سوم بهمن آغاز و تا ۱۰ بهمن به مدت هشت روز ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نمايشگاه كتاب پست دومین نمایشگاه مجازی کتاب کل پست استان اصفهان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه سال جاری همزمان با جشن نود سالگی دانشگاه در مصلی برگزار می‌شود.

کلیه دانشجویان و سازمان‌های علاقمند به شرکت در نمایشگاه می‌توانند از طریق سایت اداره کل مهارت دانشگاه تهران به نشانی tcs.ut.ac.ir در بخش کار فرما و کارجو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد