Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@00:40:34 GMT

مهلت سه ماه به استقلال و پرسپولیس سر کاری بود!

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۹۷۹

مهلت سه ماه به استقلال و پرسپولیس سر کاری بود!

مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید آن کسی که سه ماه به استقلال و پرسپولیس وقت داده بود، اجازه این کار را نداشت و کل فوتبال ایران را سر کار گذاشته بود.

به گزارش ایمنا، افشین پیروانی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد اظهار کرد: فوتبال خوبی بود اما اجازه بدهید راجع به دل پُرمان صحبت کنیم. کسانی که باعث شدند پرسپولیس حذف شود و پس از آن ادعا کردند به این تیم کمک کردند، بدانند این خدمت نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن کسی که سه ماه به ما وقت داد، اجازه این کار را نداشت و کل فوتبال ایران را سر کار گذاشته بود. سه ماهی وجود نداشت و خودشان همدیگر را تکذیب کردند. اسم این خدمت است یا خیانت؟

وی ادامه داد: داوران کنار زمین را ببینید از سرمای زیاد لرز کرده بودند. داوران یک سیستم رادیویی ندارند. این چه فوتبالی است. کدام تیم در ایران صد درصد خصوصی است؟ تمام تیم‌های ما وابسته به دولت هستند و بعد می‌گویند پرسپولیس وابسته به دولت است. فقط می‌خواستند تیم‌ ما را حذف کنند. این لیگ حرفه‌ای است؟ من واقعا شرمنده بودم که دیدم امروز داور از سرما می‌لرزید. خدمت کردید و دست‌تان درد نکند اما سال دیگر قرار است چه اتفاقی رخ دهد؟‌ آیا سال دیگر مشکلی نخواهد بود؟‌ حیف نیست از تلویزیون لیگ قهرمانان را ببینیم؟

مدیر تیم پرسپولیس در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس نیز گفت: این موضوع برای بدهکاری به اوساگوناست اما مشکل حل می‌شود و مساله خاصی نیست.

پیروانی درباره ناراحتی گل محمدی به دلیل مشکلات مالی اظهار کرد: تیم فقط ۲۰ درصد گرفته است و مدیریت جدید آمده که قول داده و امیدوارم مشکلات حل شود.

وی بااشاره به مشکل زمین تمرین پرسپولیس افزود:‌ همه تیم‌های لیگ در تهران دارند تمرین می‌کنند و هر کجا می‌رویم یک تیم زمین را رزرو کرده است. همه تیم‌های شهرستانی در تهران تمرین می‌کنند یا زمین‌ها را اجاره کرده‌اند. این هم فوتبال حرفه‌ای م ااست!‌

منبع: ایسنا

کد خبر 550554

منبع: ایمنا

کلیدواژه: افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش ۱۴.۴۸ میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت ۲۴ هفته از لیگ آبی پوشان با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده ۸۲ جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با ۲ پله صعود در رده ۱۶۱ دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا ۹ پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان ۷۹ پله است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228073 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است