Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:07:54 GMT

دستگیری مازراتی سوار هفت تیرکش در شمال تهران + فیلم

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۰۰۲

دستگیری مازراتی سوار هفت تیرکش در شمال تهران + فیلم

‍‍‍‍‍‍

باشگاه خبرنگاران جوان -  راننده یک خودروی مازراتی که روز گذشته در تهران اقدام به درگیری و تیراندازی کرده بود، امروز توسط ماموران پلیس دستگیر شده و به قانون تحویل داده شد.

 

 

بیشتر بخوانید

شاخ و شانه کشیدن قهرمان کشتی روس برای پلیس‌ها در هنگام دستگیری + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درگیری خیابانی دعوای خونین خودروی لاکچری کتک کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 

 سرگرد محمد زیدی اظهار کرد: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران هفته گذشته خبری را در خصوص تخریب اموال عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش شرور منطقه خانی آباد دریافت کردند که با سلاح جنگی خود به منظور قدرت نمایی اقدام به تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه کرده بود.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به محض دریافت این خبر پرونده‌ای تشکیل و تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران طی یک هفته سرانجام روز گذشته مشخص شد این متهم پس از این قدرتنمایی از محل متواری و در مخفیگاه خود پنهان شده است.

سرگرد زیدی تصریح کرد: با به کار بردن شگرد‌های پلیس مخفیگاه این فرد شرور شناسایی و پس از اخذ دستورات قضایی نسبت به دستگیری این فرد اقدام شد که طی آن متهم دستگیر و در خصوص سلاح جنگی در بازجویی اولیه و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد.

وی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه وی نیز یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد که زمیمه پرونده شده و برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ امنیت شهروندان است و در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم