Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@11:34:50 GMT

تامین امنیت اجتماعی در اهواز

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۰۹۳

تامین امنیت اجتماعی در اهواز

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سردار حسن شاهوار پور گفت: نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی نسبت به تامین امنیت اجتماعی همواره در تلاش است و عزیزان ما شبانه روز در خدمت مردم هستند.

فرمانده سپاه حضرت خوزستان ولی عصر (عج) می‌گوید: بسیج در ماموریت‌ها برای کمک به نیروی انتظامی همواره آماده است و در کنار عزیزان نیروی انتظامی در ماموریت‌های مختلف اجتماعی هر جا که نیاز باشه کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول امروز رزمایش مشترکی برای حضور عزیزان ما در جا‌هایی که نیاز است و ضرورت دارد در کنار نیروی انتظامی اجرا خواهد شد.

 نیروی انتظامی و سپاه وجه اشتراک زیادی دارند و فقط در نحوه اجرای دستورالعمل‌ها کمی تفاوت داریم و در واقع هدف نهایی هر ۲ ارگان پیشبرد «اهداف متعالی» نظام است.

انتهای پیام/م

او گفت: نیرو‌های بسیجی در قالب تیم‌های آماده در کنار نیرو‌های انتظامی در گره‌ها و نقاطی که از قبل از سوی متخصصین اطلاعاتی و عملیاتی تعیین شده، استقرار دارند و برای اطمینان بخشی به حوزه امنیت روانی مردم و امنیت اجتماعی مردم ان شاءالله کمک خواهد کرد.

به منظور برطرف کردن مشکل امنیت برای شهروندان نیرو‌های بسیجی و انتظامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تامین امنیت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس پلیس اینترپل فراجا از فرماندهی انتظامی نوشهر

سردار کریمی رییس پلیس اینترپل فراجا در این برنامه پس از بازدید از بخش‌های مختلف در جمع کارکنان انتظامی با تبریک سال نو و عرض خداقوت و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گفت: با اینکه مردم در تعطیلات نوروزی بدون دغدغه امنیت به سفر عزیمت می‌کنند، کارکنان انتظامی در جاده ها، تفرجگا‌ها و سواحل کشور، تا پایان تعطیلات در خدمت مردم هستند و از امداد رسانی و تأمین امنیت مسافران از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

رییس پلیس اینترپل فراجا در پایان بر اهمیت تامین نظم و امنیت در اقصی نقاط کشور تاکید کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم با توجه به تهدیدات و تهاجم رسانه‌ای بیگانه و دشمنان ایران عزیز با تمام توان به کشور و مردم خودمان خدمت بدون منت داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان اجرا شد
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند
  • همه دستگاه‌ها برای کاهش وقوع جرایم همکاری کنند
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه
  • سیستم پایش الکترونیک نظارتی به شکل جامع ایجاد شود
  • فرمانده نیروی انتظامی یزد از کارکنان کلانتری بهاباد تجلیل کرد
  • بازدید رییس پلیس اینترپل فراجا از فرماندهی انتظامی نوشهر