Web Analytics Made Easy - Statcounter



دیدارهای هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با ثبت یک پیروزی خارج از خانه در کارنامه تحت هدایت رالف رانگنیک دنبال شد.

به گزارش تسنیم، یازدهمین برد منچستریونایتد در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به ثبت رسید تا این تیم جای حریف خود را در جمع چهار تیم بالای جدول بگیرد.

این اتفاق امشب (شنبه) در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر جزیره رخ داد، زمانی که شیاطین سرخ در خانه حریف لندنی‌شان وستهام با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها گل این بازی در دقیقه سوم وقت‌‌های تلف شده نیمه دوم روی یک ضدحمله و توسط مارکوس رشفورد به ثمر رسید. این یازدهمین پیروزی شیاطین سرخ بود که باعث شد آنها با 38 امتیاز، جای میزبان خود را در رده چهارم جدول بگیرند.

در بازی همزمان تیم نیوکاسل موفق شد دومین پیروزی فصلش را کسب کند. این پیروزی با نتیجه یک بر صفر در خانه لیدزیونایتد و به لطف گل جونجو شولی در دقیقه 75 رقم خورد.

همزمان با این بازی سامان قدوس و یارانش در تیم برنتفورد در خانه به مصاف ولورهمپتون رفتند که این بازی به دلیل برخورد دو بازیکن برنتفورد با یکدیگر برای دقایقی متوقف و با خروج هر دو بازیکن از میدان از سر گرفته شد. سامان قدوس در این بازی هم فرصت حضور در زمین مسابقه را پیدا نکرد.

***

پیروزی دورتموند به لطف گل به خودی حریف/ لورکوزن جشنواره گل برپا کرد

دیدارهای هفته بیستم بوندس‌لیگا با پیروزی قاطع بایرلوکوزن و برتری دورتموند مقابل هوفنهایم با حداقل اختلاف پیگیری شد.

در آغاز روز دوم از هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امروز (شنبه) پنج بازی همزمان از ساعت 18 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند میزبان خود هوفنهایم را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

دورتموندی‌ها با گل دقیقه 6 ارلینگ هالند پیش افتادند، اما هوفنهایم گل خورده را در آخرین دقیقه نیمه اول توسط آندری کراماریچ جبران کرد. مارکو رویس کاپیتان زردپوشان در دقیقه 58 دوباره این تیم را پیش انداخت. پس از او دیوید رائوم بازیکن هوفنهام در دقیقه 66 دروازه خودی را به اشتباه باز کرد. جورجینیو روتر در دقیقه 77 دومین گل هوفنهایم را به ثمر رساند، اما در نهایت اشتباه هم‌تیمی‌اش منجر به برتری تیم میزبان شد. دورتموند با این نتیجه چهاردهمین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کرد و 43 امتیازی شد تا ضمن تثبیت جایگاهش در رده دوم جدول فاصله خود را با بایرن مونیخ صدرنشین به سه امتیاز کاهش دهد.

در دیگر بازی مهم امشب بوندس‌لیگا، بایرلورکوزن میهمان خود آگزبورگ را با نتیجه 5 بر یک شکست داد. کریم بالعربی در دقیقه 9 گل نخست لورکوزنی‌ها را زد. موسی دیابی با گلزنی در دقایق 24، 65 و 69 برای تیم میزبان هت‌تریک کرد و در نهایت لوکاس آلاریو در دقیقه 81 گل پنجم لورکوزن را به ثمر رساند. تنها گل آگزبورگ را هم آرنه مایر در دقیقه 62 وارد دروازه لورکوزن کرد. لورکوزن با کسب دهمین پیروزی‌اش 35 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.

در سایر بازی‌های همزمان نتایج زیر رقم خورد:

مونشن‌گلادباخ یک - یونیون برلین 2

گروتر فورث 2 - ماینتس یک

فرایبورگ 2 - اشتوتگارت صفر

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی ام بوندس لیگای آلمان، تیم دورتموند میزبان بایرلورکوزن بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

شاگردان ژابی آلونسو که هفته گذشته قهرمانی خود را در بوندس لیگا قطعی کردند، گل نخست بازی را در دقیقه ۸۱ با ضربه فولکبرگ دریافت کردند و در حالی که مثل بازی چند روز قبل مقابل وستهم، میرفت تا رکورد شکست ناپذیریشان قطع شود، باز هم در ثانیه‌های پایانی از شکست گریختند و در دقیقه ۹۷ بازی را مساوی کردند. بدین ترتیب روند شکست ناپذیری بایرلورکوزن در فصل جاری ادامه پیدا کرد و به ۴۵ بازی رسید.

لورکوزن با این تساوی ۸۰ امتیازی شد و دورتموند ۵۷ امتیازی در رتبه پنجم باقی ماند، اما با توجه به اینکه احتمالا سهمیه آلمان هم مثل ایتالیا در لیگ قهرمانان فصل آینده، پنج سهمیه خواهد شد، خیال زنبور‌ها از کسب سهمیه راحت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی
  • گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی