Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:09:52 GMT

دهه فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۱۴۰

دهه فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است

به گزارش ایرنا، "فرهاد زیویار" عصر شنبه در جلسه ستاد دهه فجر لرستان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران معجزه‌ای بود که به دست بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.
وی ۲۲ بهمن را نقطه عطفی دانست که پاشنه تاریخ این مرز و بوم را تغییر دارد و گفت: انقلاب اسلامی ایران حرکتی بود که با رهبری امام راحل به پیروزی رسید کمااینکه بنیانگذار انقلاب عنصری از باطن خود مردم بود و به مقامی رسیده بود که جایگاه نائب امام معصوم را پیدا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار لرستان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران مستقل از روز و شمشیر و تفنگ بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران انقدر اهمیت دارد که کتابهایی که راجع به انقلاب خارج از کشور به نگارش درآمده کمتر از کتاب‌های داخلی نیست.
زیویار با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن ظرفیتی است که باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم و بدانیم کجا بوده و الان کجا هستیم، اضافه کرد: برنامه های دهه فجر برنامه های مقطعی نیست، بلکه فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
 وی دهه فجر را فرصتی برای تبیین نقاط قوت و برنامه ریزی برای برطرف شدن نقاط ضعف دانست و گفت: انقلاب ما در دنیا منحصر به فرد است که و هیچ کشور خارجی پشت آن نبود کمااینکه انقلاب‌ها معمولا با دخالت یک یا چند کشور خارجی صورت می‌گیرد.

زیویار گفت: برنامه‌های دهه فجر باید متفاوت با سالهای قبل باشد و دستگاه‌ها موظف به همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان برای باشکوه برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر هستند.

برچسب‌ها استانداری لرستان خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان خرم آباد لرستان استانداری لرستان خرم آباد لرستان انقلاب اسلامی ایران دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود

به گزارش خبرنگارمهر، حسین محمودی عصر سه‌شنبه در ویژه برنامه «مهر و هنر» که به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت یاد و خاطره شهید آوینی که در عرصه هنر انقلاب بویژه برای نسل کودک و نوجوان زحمات زیادی کشیدند، نامگذاری شده است.

وی افزود: شهید آوینی با هنرمندی مناسب، زمینه جریان سازی انتقال مسیر هنر انقلاب به نسل آتی جامعه فراهم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، تصریح کرد: شهید آوینی حرکت هنر را به سمت مردمی بودن سوق داد و همین امر موجب شد اکنون هنر تعالی و ارتقا یابد.

وی افزود: رویکرد شجاعانه و ثبات قدم شهید آوینی در انقلاب و دفاع مقدس باعث ماندگاری این مهم شد به طوری که مقام معظم رهبری از شهید آوینی به عنوان سید شهیدان اهل قلم نام برد و بسیاری از آثار این شهید بزرگوار در زمینه دفاع مقدس و انقلاب موجب ماندگاری شخصیت شهید آوینی و آثار وی شد.

محمودی فر با بیان اینکه شهید آوینی به عنوان الگو در عرصه هنر انقلاب و دفاع مقدس معروف است، یادآور شد: این شهید والامقام، اخلاق و ولایت پذیری را سرلوحه کارهای خود قرار داد و همین امر باعث شد، آثار تولیدی وی، دفاع مقدس را به زیبایی به تصویر بکشد و مردمی که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند از این طریق، جانفشانی‌های رزمندگان اسلام را درک کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ضمن قدردانی از مشارکت حوزه هنری استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در برگزاری این برنامه، گفت: وظیفه نسل جوان است تا با زبان هنر و ابزار فرهنگ، شهید آوینی را به نسل‌های آینده معرفی کنند.

کد خبر 6080385

دیگر خبرها

  • معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • چهره برگزیده هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ معرفی شد
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود