Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قم -  آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید تأمین اجتماعی قم برگزار و طی آن محمد عاشوری به عنوان سرپرست اداره‌کل تأمین اجتماعی استان معرفی شد.

معاون حقوقی مجلس و امور بین‌الملل سازمان تأمین اجتماعی در این آیین گفت: از نکته‌های مهم در گرفتن سِمت و قبول مسئولیت، امانتداری در قبال آن و مراقبت، دغدغه‌مندی و پرهیز از سستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم جواهری می گوید: قم دارای ظرفیت‌های بالایی است، که  از جمله آن می‌توان به حرم حضرت معصومه(س)، مراکز حوزوی و مدارس علمیه اشاره کرد؛ از این رو با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان در الگوسازی و تقویت فرهنگ بیمه پردازی نقش موفقی ایفا کرد.

پیش از این، علی اصغر دادخواه از مهر ماه سال ۹۶ به عنوان مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم مشغول به فعالیت بود.

محمد عاشوری مدیرکل جدید تأمین اجتماعی قم دارای کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی از دانشگاه تهران است و پیش از این، مسئولیت شعبه سه تأمین اجتماعی قم را برعهده داشت.

بر اساس این گزارش، محمد عاشوری با ۴۳ سال سن جوان‌ترین سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی از آغاز فعالیت این سازمان بیمه‌ای تاکنون در قم است.

بر اساس آخرین آمارها، بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر از جمعیت استان قم به عنوان بیمه‌شده اصلی و بیش از ۵۹ هزار نفر نیز به عنوان مستمری‌بگیر بازنشستگی، از کار افتادگی و بازماندگان از تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت بیمه‌ای و درمان بهره‌مند می‌شوند.

با احتساب اشخاص تحت تکفل این گروه‌ها، در مجموع بیش از ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت استان قم عضو خانواده تأمین اجتماعی به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی معارفه تأمین اجتماعی قم کل تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد

با انتخاب نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین، دولت نوزدهم در فلسطین آغاز به کار کرد.

به گزارش مهر به نقل از شبکه الجزیره، «محمد مصطفی» امروز پنجشنبه به عنوان نخست وزیر جدید دولت تشکیلات خودگردان فلسطین انتخاب شد.

مصطفی پس از این انتصاب، ترکیب وزرا کابینه تشکیلات خودگردان را که شامل ۲۲ وزیر بود، به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان ارائه کرد.

محمد مصطفی نخست وزیر جدید فلسطین، قرار است سمت وزیر خارجه این تشکیلات را نیز بر عهده داشته باشد.

محمود عباس ضمن ابراز اعتماد به کابینه پیشنهادی از سوی مصطفی، با صدور فرمانی تصویب تشکیل دولت جدید فلسطین را اعلام کرد.

محمد مصطفی اواخر اسفند از سوی محمود عباس مأمور تشکیل کابینه فلسطین شده بود.

دیگر خبرها

  • حق بیمه کارگران در سال جاری چگونه محاسبه می‌شود؟
  • نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد