Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان  گفت: با توجه به کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و نزدن ماسک، مبتلایان سرپایی در استان سمنان افزایش داشتند.

مردم برای مدیریت بیماری و کاهش تعداد مبتلایان، ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، واکسیناسیون و تزریق دز سوم واکسن کرونا را جدی بگیرند و نظارت بازرسان بر رعایت شیوه نامه‌ها و جلوگیری از تجمعات در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی مرادی مدیر کمیته هماهنگی و اجرایی ستاد مقابله با کرونا گفت: در این جلسه مقرر شده تا مراکز آموزشی و عالی با توجه به درصد بالای پوشش واکسیناسیون و مشکلات آموزشی در مدارس و دانشگاه ها، کلاس‌های درس و امتحانات خود را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار کنند.

شناسایی بیماران مثبت سرپایی در استان سمنان افزایش داشته و گزارش‌هایی در خصوص شناسایی اومیکرون در استان سمنان ثبت شده است.

هم استانی‌ها نسبت به رعایت شیوه نامه‌ها در مراکز اداری و خانواده‌ها اهتمام بوزند و تزریق دز سوم واکسن کرونا را جدی بگیرند.

 مدیران اداره کل‌ها موظف شدند تا نظارت‌های خود را نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مجموعه اداری تشدید کنند.

با توجه به آمار واکسیناسیون ثبت شده در سامانه سیب، پوشش واکسیناسیون در دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان وشاهرود، در دز اول به ۹۵ درصد، دز دوم به ۸۷ درصد و دز سوم به ۵۰ درصد رسیده است.

انتهای پیام /  ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا شیوه نامه های بهداشتی رعایت شیوه نامه های بهداشتی رعایت شیوه نامه ها استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور ویژه عفاف و حجاب در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار جلیل موقوفه ئی گفت : در قال این طرح از همه شهروندان به ویژه دختران و بانوان  درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجار‌های ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است رعایت  کنند و به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت
  • شیوه‌نامه شناسایی و رشد استعدادهای برتر ادبی، هنری و مهارتی در مسیر نخبگی ابلاغ شد
  • اجرای طرح نور ویژه عفاف و حجاب در سمنان
  • شیوه‌نامه شناسایی صاحبان استعدادهای برتر در مسیر نخبگی ابلاغ شد
  • شیوه‌نامه شناسایی استعداد‌های برتر ادبی و هنری ابلاغ شد
  • شیوه‌نامه شناسایی استعدادهای برتر ادبی و هنری ابلاغ شد
  • سیر صعودی دیابت در ایران
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید