Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکوس رشفورد زننده تکل گل منچستریونایتد در جریان پیروزی ۱-۰ این تیم مقابل وست هم، در مصاحبه پس از بازی به اهمیت این نتیجه اشاره کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، منچستریونایتد حالا موقتا و با انجام بازی بیشتر نسبت به رقیبانش، در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر حضور دارد. رشفورد در مصاحبه با اسکای گفته است:

قطعا گل مهمی بود و وقتی آنقدر دیر به ثمر رسید، حس دلچسبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید از این حس پیروزی به نفع خودمان استفاده کنیم. می‌توانستیم در کار با توپ بهتر عمل کنیم ولی توانستیم به گل دلخواه دست پیدا کنیم و حالا این می‌تواند انگیزه‌ای برای ما باشد. وقتی دو تیم در جدول فاصله اندکی با هم داشته باشند، هر دو تلاش می‌کنند تا از هم جلو بزنند و امروز ما توانستیم این کار را انجام بدهیم. هم اکنون در رده چهارم هستیم، برخی از تیم‌ها بازی‌های عقب افتاده دارند ولی حضور داشتن در این رتبه خوشایند است. 

مهم بردها هستند؛ وقتی برنده می‌شوید، در واقع بردهای پیاپی کسب می‌کنید، می‌توانید مسیر خوبی را شروع کنید و این چیزی است که به همه ما اعتماد به نفس می‌بخشد. ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و بازی‌های زیادی در یک هفته برگزار شدند، بنابراین به استراحت نیاز داریم. این نتیجه برای ما خوب خواهد بود. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟

آفتاب‌‌نیوز :

از نظر کارشناسان، رابطه معکوس میان بی‌نظمی و سلامت روان وجود دارد. به این معنی که هرچه زندگی شما بهم‌ریخته‌تر باشد، سلامت روان شما نیز آسیب پذیرتر خواهد بود. به همین دلیل از بین بردن بی‌نظمی‌ها، وضعیت سلامت روان شما را بهبود می‌بخشد.

شاید مشکل درهم و برهم بودنِ وسایل زندگی شما در مقایسه با مشکلاتی همچون تغییرات آب و هوایی، کووید۱۹ یا تشدید خشونت‌های جهانی ناچیز به نظر برسد اما کارشناسان تاکید دارند که نباید از تأثیرات منفی بهم ریختگی در فضای زندگی غافل بود و اصلاح این رفتار یک تخلیه ۱۰۰ درصدی برای سلامت روان محسوب می‌شود.

عواقب بی‌نظمی بر سلامت روان، بسیار زیاد و قابل توجه است. از جمله اینکه حافظه را مختل می‌کند، منجر به تثبیت عادات غذایی نادرست می‌شود و کنترل تکانه را کاهش می‌دهد. «اختلال کنترل تکانه» نوعی اختلال روانپزشکی است که باعث ناتوانی فرد برای مقاومت در مقابل یک نوع تکانه یا تمایل به انجام اقدامی می‌شود که آشکارا برای خودش یا دیگران خطرناک است. مثل قماربازی، وسواس در ناخن جویدن یا کندن مو.

به گزارش یورونیوز، رفع بی‌نظمی‌ها بیش از آنچه تصور کنید بر سلامت روان شما تاثیرات مثبت و قدرتمندی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

- خلق و خو را بهتر و ذهن شما را آرام می‌کند.

- سلامت جسمانی را بهبود می‌بخشد. با رفع بی‌نظمی‌ها عادات غذایی بهبود می‌یابد و با اضافه وزن مبارزه می‌شود.

- توانایی تمرکز را افزایش می‌دهد و به این ترتیب ذهن شما را برای انجام وظایف آماده می‌کند.

- به شما آرامش بصری می‌دهد و همزمان بهره‌وری شما را نیز افزایش می‌دهد.

- اضطراب را تسکین می‌دهد زیرا درهم و برهم بودن زندگی باعث می‌شود که همیشه از بهم ریختگی بیشتر بترسید.

- یک محیط تمیز و مرتب، کیفیت خواب را بهتر می‌کند.

- روابط میان افراد را بهبود می‌بخشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • گل مارکوس تورام به میلان (میلان 0-2 اینتر)
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم