Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام سرپرست معاونت استانداری ایلام گفت: از گزافه‌گویی، تولید و ارائه آمار کذب پرهیز می‌کنم و شدیداً معتقد به مبارزه با فساد بوده و در این مسیر معتقد به تعامل با دستگاه‌های نظارتی هستم.

«شهریار عباسی»  در جلسه شورای اداری و معارفه‌ی خود اظهار کرد:با برنامه‌ریزی مبتنی بر دانش و خرد جمعی دانشمندان و نخبگان، می‌توان با استفاده از توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار بر تنگناهای مالی غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌های کم‌نظیر استان ایلام در حوزه‌های مختلف مانند کشاورزی و دامپروری، نفت و گاز و پتروشیمی، گردشگری و توریسم طبیعی و مذهبی و... می‌توان با اقتصاد مبتنی بر دانایی، در راستای افزایش تولید ناخالص ملی و تقویت بنیه اقتصادی مردم گام برداشت. 

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری ایلام با تاکید بر اینکه از نظر اجرایی، به جدایی کار اجرایی از سیاسی‌بازی و به تمرکز مطلق بر انجام صرف وظیفه کاری مطابق با اولویت‌ها و سیاست‌های کلان نظام معتقدم، گفت: برخوردهای اخلاق محور، تعامل سازنده با دستگاه‌ها، بالاخص نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در دستور کارم قرار دارد.

عباسی تصریح کرد:  از گزافه‌گویی، تولید و ارائه آمار کذب پرهیز می‌کنم و شدیداً معتقد به مبارزه با فساد بوده و در این مسیر معتقد به تعامل با دستگاه‌های نظارتی و معتقد به ترویج اخلاق و معنویت و حفظ کرامت انسان‌ها در کار هستم و هیچ گروه یا قومی را بر گروه یا قوم دیگر ترجیح نخواهم داد.

وی ادامه داد: در نگاه من ایثارگران و جان برکفان دفاع مقدس به خاطر کارنامه درخشان‌شان، عالمان و اندیشه‌ورزان و نخبگان به خاطر برنامه‌های راهگشایشان، احترام ویژه خواهند داشت.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه به تصمیم‌گیری علمی و اجرایی بر اساس خرد جمعی معتقد بوده و به مدیریت برنامه‌ریزی شده و مسئولیت‌پذیر بدون تعصب و شتابزدگی اعتقاد دارم، تاکید کرد:  مطبوعات و اصحاب رسانه از نگاه من قبیله‌ی روشنگری بوده و به نقش سازنده آنها ایمان دارم.

عباسی گفت: کالبدشکافی امور گذشته در دستور کار من نیست و بنای من همدلی و شروعی تازه با همگان است و مخالف نادیده گرفتن تصمیمات، سیاست‌ها و اقدامات گذشته هستم، اما معتقدم که در مسیرهای به خطا رفته باید اصلاح لازم صورت پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه به دلسوزی، مسوولیت‌پذیری، تخصص، جدیت، سلامت نفس و تقوای همه ایمان دارم، مگر در عمل غیر از این ثابت شود، ادامه داد:در مدیریت به علم محوری، برنامه محوری، اخلاق محوری و انضباط کاری اعتقاد دارم و هیچ ذهنیتی از هیچ کس ندارم و همه مجموعه را دوست و یار خود می‌پندارم و متأثر از هیچگونه شایعه‌ای در هیچ موردی نخواهم بود و تنها اقدامات قانونی و قانونمداری افراد برای من ملاک عمل است.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه دغدغه‌های مسوولان ارشد نظام در کشور و استان و نمایندگان مردم را نصبالعین قرار خواهم داد، تصریح کرد:  فرصت خدمت در نظام مقدس اسلامی فرصتی است مغتنم و بر آن شکری واجب، اینک که حدیث خدمت در این عرصه بر اینجانب روایت شده است، دست یاری به سوی همه شما فرهیختگان و نخبگانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند، دراز می‌کنم و از وجود شما عزیزان استمداد می‌طلبم تا با تکیه بر دانش و تجربیات گرانسنگ‌تان در این مسیر خطیر یاریگر باشید، که عبور از این برهه سخت، چون دوران بیاد ماندنی دفاع مقدس، همت همه جانبه‌ی همه را می‌طلبد. 
 
عباسی تاکید کرد: امیدوارم با تکیه بر ظرفیت‌های کم نظیر استان ایلام در حوزههای مختلف به‌ویژه مرز مشترک که با عنایت ویژه اهل‌البیت به یک فرصت طلایی برای استان ایلام تبدیل شده است و همچنین نیروی انسانی جوان و با استعداد منطقه در مسیر توسعه متوازن و همه جانبه استان خدمتگزاری کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام شهریار عباسی معاونت اقتصادی سرپرست معاونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشمولانی که دارای برگ اعزام به تاریخ شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ هستند، ملزم هستند رأس ساعت ابلاغی در برگ اعزام خود، در محل جدید اعزام به نشانی اصفهان، تاکسیرانی، جنب ورزشگاه نقش جهان، سالن سرپوشیده ۲۵ آبان حاضر شوند.
سرهنگ اکبر معادلی افزود: مشمولان باید قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از جمله (کوتاهی موی سر و گرفتن ناخن‌ها) را رعایت و لوازم بهداشتی و وسایل شخصی شامل (قاشق و چنگال، لیوان، حوله، لباس گرم و...) را به همراه داشته باشند.
سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشمولان دقت کنند که هنگام اعزام اصل مدارک مورد نیاز شامل برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا را همراه خود داشته باشند.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت